اولین فنکلاب 王一博

[Performance] اجرای آهنگ Purple Lamborghini توسط Wang Yibo

آهنگ Purple Lamborghini از آهنگ های فیلم جوخه انتحاریه. ترکیب رنگ لباس ها و کت بنفش ییبو در این اجرا، برگرفته از شخصیت جوکر در سه گانه فیلم های بتمن هست. جملاتی که در آخر هم گفته میشه دیالوگ های معروف جوکر در فیلم بتمن شوالیه تاریکیه.

دانلود با کیفیت 1080p ==» کلیک

حجم 51 مگ

 

کپی "فقط" با ذکر منبع

 

پ.ن : لنتی، برا بار 20 ام دارم تیکه لب خونیش با صدای جوکر رو میبینم سیر نمیشم...

وای این اجراااا 😍😂😍😂😍😂😍😂

دوست نداشتی جای پسره بودی که ییبو گرفته بودش؟؟؟😍😍😂

هیونگ ... فانتزیات نابودم میکنه 😂

وایییییی گاددددد

اینننن چیییییی بودددد اینننن چییییی بودددددد دو روزه تمامه دارم نیگاش میکنموووو عررررمیزنمممممم عررررر چقددددد خفننننن بوددددددد چرا زودتر ندیدهههه بودمششششش واهیییی موهاشششششش گوشوارههه هاشششششاخرششششششش،مستر وانگ لنتیಠ_ಥ🔪

 

 

این اجرا از مرررررررررررگ ترین اجراهایی بود که تو عمرم دیدم
آهنگ لعنیتش، اجرا، استایل همه چیییی!
مخصوصا برای منی که DC فنم و عااااااشق جوکرم این اجرا واقعا فن سرویس بود...
حتی آهنگشم آهنگ مورد علاقه ام از فیلم suicide squad بود...
و دی جی مورد علاقه ام، اسکریلکس کار آهنگشو انجام داده بود...
و اون دیالوگایی که آخرش ییبو گفت و لب خوانی کرد با صدای هیث لجر...
ببین... ساااااعت ها میتونم درباره این اجرای ییبو عر بزنم
گاااااااااد

ارههه اون دیالوگا که فوق العاده بودنننننن 

عرر قشنگ مشخصه چقد لذت بردی

اصلا من با دیدن این اجرا الان تحریک شدم برم بشینم سری فیلمای بتمنو ببینم 

لنتی خیلی قشنگ بود فک کنم نزدیک به ده،بیست بار دیدمش🤦😂

 

 

ناااااابود این اجرام... یه یونیک بودن خاصی تو تک تک اجراهای ییبو هست
نمیدونم برنامه Street dance of china 3 رو دیدی یا ن... ولی لی تو یکی از قسمتای هات پاتش گفت یه آهنگ به اسم Joker ساخته بوده برای ییبو و ییبو قرار بوده اجراشم بکنه اما برنامه اش پر بوده و نمیتونه و لی خودش اجراش میکنه....
اندکی... فقط انننندکی تصور کن ییبو اون آهنگم اجرا میکرد و ما اجرای آهنگ Joker رو از ییبو هم داشتیم... یااااااا خدا... نفس نمیموند برا من بسکه سرش عر میزدم 😂

این دیالوگا مونده بود سر زبون ییبو، تو یکی از پشت صحنه های آنتیمد کیلیپش هست که داشت همین دیالوگا رو با خودش میگفت>< اوه گاد

 

نه هنو سعادت تماشاشو نیافتم، ولی اره این قضیه اهنگو شنیدم و چقد سرش عر زدم،هق چی میشد ییبو می تونست خودش اجرا میکرد

وایییی ارههههه ارههههه خعلی باحال میشددد

الان ک دارم بیشتر فکر میکنم میبینم اگ واقعا خودش اجرا میکرد منم اب قنددلازم میشدم(اصلا سر تمام اجراهاش ادم باید ی گالن اب قند دردسترسش باشه😂)

اخییی پسرک کیوتم،هق(≧▽≦)

 

 

دقیقا... اجراهاش همه شون به طرز عجیبی هیجان آورن!

اگه وقت کردی استریت دنسو ببین، واقعا برنامه قشنگی بود... و سه گانه بتمن رو هم اگه ندیدی که حتما ببین^^

 

اری اری🤧 

 

ارهههه من محاله از استریت دنس بگذرم،اگه ی روز از عمرم باقی مونده باشه‌ ک میبینمش

برنامه ریختم انشاالله تعطیلات نوروز اگه معلما نقشه ای برامون نکشیده باشن با خیال راحت ببینمش😂

سه گانه بتمنم، با این اجرا اصلا نمیشه ندید😆کارگردانشم که نولانه دیگه من هیچ بهانه ای برای ندیدن ندارم

 

 

انشالله که برا تعطیلات عید نقشه ای نکشن براتون اما.... معمولا میکشن :|
آخ آخ دقیقا! تو کامنت قبلی هم میخواستم بگم سه گانه بتمن رو ببین، بالاخره فیلم نولانه و خوش ساخته گفتم شاید خوشت نیاد یا تو فاز فیلمای نولان نباشی! نایس ~

اره میدونم ولی خو شعارم ارزو بر جوانان عیب نیسته🤦🤧

نه بابا،اتفاقن من رو کل خاندان نولان و فیلماش کراش دارم😆

 

 

🤦 آیگو
واهاهاییی ایولللل><
بسی هم عالی

سلام چرا فیلم ها دانلود می کنم باز نمیشه 

سلام
براتون چه اروری میده؟
فکر نمیکنم مشکل از فایل باشه چون بقیه راحت دانلود کردن و براشون مشکلی نداشته
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به وبلاگ طرفداران Wang Yibo خوش اومدید ^^
امیدوارم از مطالب این وبلاگ لذت ببرید.
کپی مطالب " فقط " با ذکر منبع مجاز است
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan