اولین فنکلاب 王一博

[Performance] اجرای آهنگ EOEO و MONSTER از UNIQ

دانلود با کیفیت 1080p ==» کلیک

حجم 252 مگ

 

کپی "فقط" با ذکر منبع

خسته نباشییی جیگرطلا

><
مرسی 
همچنین تشکر از کامنت

عجب استایل مرگباری داره(یکی من از برق بکشه😐) امروز ییبویی شدم😂😂😂

مرسی عزیزم بابت پستات💜💚💜

ارههههههه.... این استایلشم خیلی مرگهههههه
ای جان >< 
آرگه، نکنه خبراییه؟ 😁
الان اعصابت داگیه یا گرگی؟
خواهش میشه ^^
مرسی بابت کامنتا

سلامم

چطوری رایان شهه؟؟؟

فهمیدم یسال ازم بزرگتری😬

سلام><
هاهاها ! از کجا؟
وب انیمه ایم؟ 😁

سلام 

لینک ها برای من فیلتر شده بعد با وی پی ان هم باز نمیشن میشه رسیدگی کنید؟؟لطفا با کلی ذوق اومدم دان کنم اما نشد

سلام
سایت مدیا فایر ک توش اپلود میکنم یکم ناپایدار شده. انگار یه تایمای خاصی لینکا از کار میوفتن دوباره برمیگردن. اگ درست نشد باید فایلا رو انتقال بدم ی اپلودر دیگه

نه از یاسین😐😏

اها 😂

ری ری ریییییییییییییییییییی..

کجایییییییییییییی؟...

چرا نیستییییییییییییییییییییی؟ 0______0 🔨

بیام با چکش بزنمتتتت؟ -____- 🔨🔨

هاااا؟ -_-

 

ری ری اینجاسسسسسست
فقط سرش شلوغه خیلییییییی
اما اینجام ><
امروز میشینم چند تا پست اماده میکنم 😅

ری ~(♡~♡~)

کنیچیوااااااااا.. ^-^

ایگوووو..دایجوبو دایجوبو.. ابنبات بدم خستگیت رفع بشه؟ 🍬 ^^

عارههههه..پست بزارررر پکیدم ><

 

^^
کنیچیوا ( میبینم ک مثل خودم ژاپنی، کره ایت قاطیه XD )
:|
 همین الان آبنبات خوردم... دلم لواشک میخواد!

چشم ><

عاره بابا نابودم XD

یکی پیشم بشینه نمیگیره چی میگم XD

لواشک؟ 0_0

من الان استیکر لواشک از کجا پیدا کنممممممممممم؟ -____________- 🔨🔨🔨

 

عاورین ^^ 👏

عاخ دقیقا!
وسط جمله من سوئیچ میکنم بین انگلیسی و کره ای و ژاپنی!
کسایی که خیلی وقته میشناسنم عادت کردن ولی وقتی یهو تو جمعی ک آدم جدید هست یهو کانالم عوض میشه... :/ اوضاع خرابیست -__-
من نمیدونم! لواشک بده!

><

XD

بسی خراببببببب.. فک کن تو یه جمع جدی نشستی یه چیز ژاپنی بپرونی 0_0

برگاااام XD 🍃🍃🍃🍁🍁

 

اخه من الان چیکار کنم؟ -_-

🍒🍒🍒

بیا فک کن لواشک گیلاسه ترشه -_-

توبه توبهههههه -_______- 🔨🔨🔨

 

اوه گاد اصلا نگو!


>< حالا شد! (من واقعا لواشک میخوام :| )
XD

چشم XD

 

^___________^

گومنههههه..یادت انداختمممم :(

چینجا میانهههههه :/

^^

آیگو!
کنچاناااااااااااااااااااااااا

یونیک گروهی اجرایی،کنسرتی،موزیک بنکی هیچی ندارن که بذارید؟

فقط موزیگ ویدیوهان؟

چرا دارن... میذارمشون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به وبلاگ طرفداران Wang Yibo خوش اومدید ^^
امیدوارم از مطالب این وبلاگ لذت ببرید.
کپی مطالب " فقط " با ذکر منبع مجاز است
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan