اولین فنکلاب 王一博

[News] Wang Yibo برنده جوایز VIP Star و All Rounder Artist در مراسم 2020 Tencent Video

تبریک به ییبو برای برنده شدن جایزه VIP Star of Tencent | ستاره ویژه تنسنت در مراسم TencentVideo.


Download
حجم: 1016 کیلوبایت
 

ترجمه صحبت های ییبو :

سلام من وانگ ییبو هستم، ممنونم از تنسنت و کسایی که همیشه منو حمایت میکنن. امیدوارم بتونید به حمایت سریال Legend of Fei هم ادامه بدید. ممنون!

 

ییبو همچنین جایزه All Rounder Artist | آرتیست همه کاره سال رو هم دریافت کرد!

فعالیت های ییبو در سال 2020 :

Host | مجری

Dancer | دنسر

Racer | ریسر

Actor | بازیگر

Singer | خواننده

Model | مدل

Download
حجم: 13.7 مگابایت
 

ترجمه صحبت های ییبو :

از تنسنت ممنونم که چنین افتخاری به من داد. احساس میکنم خیلی خوش شانسم که میتونم فرصت و کارهایی که بهشون علاقه دارم رو امتحان کنم. ممنونم از همگی

 

کرسی و شیایو هم بودن

آره ^^

چرا حس کردم ناراحته زیاد ذوق و اشتیاق نداشت انگار

کلا خیلی آروم بود تو این مراسم.
یه حالت رسمی و جدی داشت ...

اسرا بانو هم هم نظر من بود :| چرا همه همین حسو کردن؟؟؟ بسکه این بشر اینجا جدی رفتار کرد! با اون نگاهای سمیشون بهم و اون قضیه رینگ، سیمای مخ کل فندومو سوزوندن :|

نگو رینگو! نگو رینگو ک زخمیم کرد

هنوزم زخمی ای؟ آی دونت بیلیو دَت یونو!

آیگو
اون کیلیپای لنتی رو باید برات میفرستادم...
دِن یو وود بیلیو دَت!
XD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به وبلاگ طرفداران Wang Yibo خوش اومدید ^^
امیدوارم از مطالب این وبلاگ لذت ببرید.
کپی مطالب " فقط " با ذکر منبع مجاز است
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan