اولین فنکلاب 王一博

[News] اخبار مرتبط با سینگل جدید Wang Yibo با عنوان "The rules of my world"

قراره در تاریخ 30 دسامبر (10 دی) یک آهنگ جدید از ییبو داشته باشیم 🔥

[برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگ روشون کلیک کنید]

ادامه مطلب برای دیدن تیزر و فوتوتیزر ها ~

فوتوتیزهای جدید

 

آهنگ جدید وانگ ییبو با نام The rules of my world | قوانین دنیای من | 《我的世界守则》 ، در تاریخ 30 دسامبر، ساعت 12:00 در netease cloud music منتشر میشود.

ترجمه جمله روی بنر:

"محدود شده به تعاریف نیستم، من همینی هستم که میبینی"

Lyrics Poster

حرف زدن با دنیا با دیدگاهی جدید: دنیای من، من ناامید نمیشوم

پیش نمایشی از کانسپت A

بدی ها و خوبی ها در کنار هم در دنیا وجود دارند. قلبت رو آزادانه دنبال کن و دنیای خودت رو بساز. این ها "قوانین دنیای من هستند"

پیش نمایشی از کانسپت B

از سختی های راه ترسی نداشتن

درخشیدن درشب با نوری خیره کننده

پافشاری برای ادامه دادن به راهی که در آن تنها هستم

اینها "قوانین دنیای من" هستند


 

Trailer

 

Download 720P
حجم: 852 کیلوبایت
 

2 Trailer

Download 720P
حجم: 1.73 مگابایت

Trailer 3

پارتی دنیای من شروع شده

ییبو زیر این تیزر کامنت گذاشته : این ام وی نیستا~

Download 720P
حجم: 2.02 مگابایت
 

فوتوشوت

 

 

 

کسایی که آهنگ رو خریدن، سه عکس اضافه براشون آنلاک میشه که اینان:

  

آپدیت weibo ییبو با کاور آهنگ

 

تازه از خواب پا شدم، بذارید سلفی 9هُم رو هم بهتون بدم~

 

آهنگ جدید ییبو با 10 میلیون فروش در 2 ساعت و 20 دقیقه،

رکورد فروش سینگل قبلیش یعنی Wugan رو که بعد از 10 ساعت به چنین رقمی رسید شکوند.

 

 

برای دانلود آهنگ کلیک کنید => کلیک

خدا فقط بهش صبر بده چه بلا ها که سرش نمیارن

در جریان هستین که کریسمس امسال بهش تهمت حمل مواد مخدر زدن ؟؟

واقعا نمیتونم بعضی هارو درک کنم

فقط امید وارم این آهنگش بترکونه

بخاطر شوک خبر دیشبش و گزارش الکی دادن به پلیس اینقدر ناراحت بودم که تمام شب خوابم نبرد... الان با خسته ترین حالت ممکن نشستم منتظرم کلاسام شروع شه...
واقعا کارشون نامردانه بود...
قشنگ معلومه چقدر موفقیت ییبو داره هیترها و آنتی فناشو اذیت میکنه...

ممنوووووووون

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

^^

 یه سوال بزرگ کی میاد آهنگش ؟؟؟

آهنگش اومده... کلییییییی هم رکورد شکوند
جایی که من همیشه آهنگا رو ازش میگیرم هنوز نذاشته

فقط عکس آخریه 😂😂 موهاش خیلی خوبه لامصب خخخخ

( منم تازه از خواب بیدار شدم خخخخخ)

وای ینی کاور آهنگش معرکه است...
استایل کانسپتا و فوتوشوتش با استایل کاورش زمین تا آسمون فرق داره اما بسی کاورشو دووووست دارم^^ خیلی خودمونی و کیوته

به یاد میارم که اون عکسشو گفتی کیوت ولی من گفتم مثل برق گرفته هاست :|

😅😅😅 ایگو
حکایت همیشگی... 
ببین چ کیوتهههه😍😍😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به وبلاگ طرفداران Wang Yibo خوش اومدید ^^
امیدوارم از مطالب این وبلاگ لذت ببرید.
کپی مطالب " فقط " با ذکر منبع مجاز است
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan