اولین فنکلاب 王一博

[Performance] اجرای آهنگ The Rules of My World از Wang Yibo در کنسرت سال نو Hunan TV

دانلود با کیفیت 720p ==» کلیک

حجم 81 مگ

 

کپی "فقط" با ذکر منبع

من به جای اون از ترس مردم وااای خدا با سیم از اون بالا 😨

ولی خیلی خفن بود عاشقش شدم 💗💗

قلبم قشنگ اومد تو دهنم ولی حقییییییقتا اجراش جزو خفن ترین اجراهایی شد ک تو عمرم دیدم! چقد روش کار شده بود، چقدر هایپ و انرژی داشت... معرکه بود👌

واقعا خیلی عالی بود این پسر کلا تو همه چی سنگ تموم میزاره

😍😍

دقیقا^^

اوخیییی...بچم به آرزوش رسید!

حوله حمومشم دوست داشتم :)))

فور د لاو او گااد😅😅😅
ینی برند نایکی رو شستی هیونگ🖐

واییی حوله حموم🤣🤣

ینی تو‌ کل چهار دقیقه موزیک ویدیو فقط داشتم به حوله حمومی که Mr yacn میگفتن میخندیدم😂🤦

ولی واقعن خیلیی خفن و قشنگ بود اصن شارژ شدم ازبس پر انرژی بود🤩

دمش گرم کلا بمب انرژی و خفنی این پسر

*در حال افتخار کردن به خود برای فن ییبو بودن😂

 

 

 

کشته یاسین منو 😂😂😂منم ب حوله حموم بودنش ایمان اوردم...🖐
خیییییییلی اجرای پر انرژی ای بود... وسطش مخصوصا جایی ک تو هوا چرخید من دیگه از شدت هیجان لپ تاپ رو هل دادم عقب فقط رو حالت سایلنت جیغ میزدم! *نکته: این اجرا رو ساعت 3 نصف شب نبینید که همه خواب باشن و شما مجبور شید در سکوت فن گرلینگ کنید* 😑

این در حال افتخار کردنی ک گفتی مود 24 ساعت منه😁 معرکه است واقعا

منم مامانم پیشم بود،نمیتونستم درست جیغ و عر بزنم،به زور خودمو نگه داشته بودم😆🤦

واییی من قشنگ   اونجا که با بند بود نفسم از شدت هیجان بالا نمیومد واینکه  من اصلا به اون فنا که کل سالنو گرفته بودن و یک صدا ییبو رو صدا میزدن حسودی نکردم و اصلا یه ذره هم ارزو نکردم کاش اونجا بودم :))

*من میگم شما باور نکنید🤧

 

اوه اوه... عذابتو کاملا حس میکنم
اون فنا رو ک اصلا نگووووووو... اجراشم بعد از سال نو بود دیگه! فرض کن سال نوت رو با اجرای ییبو جشن بگیری😅 چه فنای خوش شانسی...

ای خدا

سال نو رو اصلا اسمشو نیار😑💔

من از دو سه ماه قبل برا کریسمس ذوق داشتم و به فکر این بودم که ییبو و ژان قراره چه برنامه های داشته باشن و هر روز تقویمو چک میکردم

قشنگ یه روز قبل کریسمس کلا زمان از دستم در رفت 

صبح ساعت ۱۰ پاشدم دیدم عه ۱ ژانویه شده و من همه چیو از دست دادم😐💔

هیچی دیگع تنها چیزی ک نصیبم شد عکسای مراسم بود تا الان که تازه وقت کردم این اجرا رو ببینم💔🤦😑 

اره خیلی خوشانسن حیف خودشون نمیدونن ،یعنی میدونن🤔

اوه اوه اوه! 
بد بختیه برنامه های این دو تا و کلا برنامه های اخیرشون اینه ک بعضیاشون تا دقیقه 90 خبر قطعی نمیاد ک قراره شرکت کنن یا ن! یا اینکه اصلا مراسم برگزار میشه یا نه! یا مثلا اوناییشون ک لینک لایو مراسم رو هم میشه گیر اورد اکثر وقتا اینقدر قطع و وصل برا من میشه لایو ک نمیفهمم چی ب چیه... 
امیدوارم بدونن! اصلا سالی که در کنار ییبو نو شود نکوست!
#جمله_سمی 😅

هقق

نمیدونن ی فنایی جنوب غربی آسیا(😂) نشستن به انتظار برنامه های اینا و دارن تمام تلاششونو میکنن که ببیننش و چقد با هر برنامه و‌موزیک ویدیو و اهنگ جدید عر میزنن🤧

وای گفتی دقیقا، خعلی سال نکویبه😆💔

 

 

جوری که کی پاپ/ سی پاپ همه گیر شد این چند سال اخیر... واقعنم همینطور!

><به امید سالی که اونطوری شروعش کنیم 🤧

به امیدَش...

*جام شراب خود را پر کرده،با اندوه فراوان سر میکشد و به خورشید درحال غروب مینگرد...

(دیگه خعلی حرف زدم نه؟😂🤦)

 

 

*شراب لبخند امپراطور را یک نفس بالا رفته به افق خیره میشود...
(نه خوبه ... هر جفتمان سر ییبو زار میزنیم👌)

آه،لبخند امپراطورو‌خوب اومدی،منم میخوام🤧😆جرعه ای ب من نیز بده

هعی سهم ماهم اینجا زار زدن پشت گوشی و حسرت خوردنه 

*برای بار ده هزارم به فن های خرشانس چینی فکر میکند و آه میکشد

 

 

🍶 این نیز جرعه ای برای تو!

🤧🤧🤧
شاید روزی... شاید!

به به میبینم به زار زنندگان (یا عر زنندگان) یکی اضافه شده! 

باران جان شما جانو بیشتر میپسندی یا ییبو رو؟😍

هیونگ... تبدیلش به آنتی فن نکنییییی :|


*شراب را می نوشد (الان فهمیدم که اونهمه تعریف وی یینگ الکی نبوده😆)

در جواب Mr yacn:اقاااا مگه خاستگاریهههه؟!😂

من هر دورو به یک اندازه می پسندم

 

 

^^
XD
خاستگاری رو خوب اومدی...

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

واقعا چرا شبیه ننه های پیری به نظر اومدم که چششون یه دخترو گرفته با این سوال پرسیدنم؟!😂

واقعا هردو رو به یه اندازه؟ ینی تشنه به خون یکیشون نیستی؟؟؟ 

رایان چرا فقط من این طوری ام؟؟؟؟ :(((

😅 از دوقلوی ییبو بودن در اومدی؟ (روابطتتون داره پیچیده میشه 👌)
هیونگ... جواب این سوال واقعا... عای دونت نووو
تو زندگی قبلی این بچه مگه چیکار کرده باهات... 
ی سووووالللللل
همین الان این سوال برام پیش اومد. من انتیمد رو بعد از شما دیدم درسته؟ قسمتای 11 12 ک بودم ی استوری از وانگجی گذاشتی بعد اومدم بهت پیام دادم و حرف زدیم و اینا... اون موقع حست نسبت بهش چطور بود؟ از اول ک انتیمد رو دیدی ب خونش تشنه بودی عایا؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به وبلاگ طرفداران Wang Yibo خوش اومدید ^^
امیدوارم از مطالب این وبلاگ لذت ببرید.
کپی مطالب " فقط " با ذکر منبع مجاز است
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan