اولین فنکلاب 王一博

[Performance] اجرای آهنگ The Rules of My World از Wang Yibo در Douyin Star Night

دانلود با کیفیت 1080p ==» کلیک

حجم 109 مگ

 

کپی "فقط" با ذکر منبع

 

چرا اینقد صداش خوبه؟

چرا اینقد استایلش مرگ اوره؟

چرا من اینقد صداشو دوست دارم؟

چرااا چراااا صداش اینقد قشنگه؟

چرا اجراش اینقد حال ادمو خوب میکنه؟

چرا تو اینقد خوبی؟:))

فقط اخرش اونجا که پشتشو به دوربین کردو دستشو برد بالا هققق چقد قشنگ بود،چقد من سرش عر زدم اصن خیلییییی با شکوه بود🥺🤧 

(تنها چیزی که دیروز بعد از یه امتحان مزخرف حالمو خوب کرد این اجرا بود🤧)

 

 

 

هرچقدر ازش بگم کمه واقعا...
این همه تلاش و استعداد!
ولی واقعا... چطوری اینقدر حال آدمو خوب میکنه؟
اصلا نمیشه اجراشو دید و عر نزد سرش...
آیگو!
خوبه که حالت الان بهتره

عهوم خیلی پرتلاشه

من میبینم اینقد تلاش میکنه و برای رسیدن به اهدافش میجنگه از خودم خجالت میکشم🤧

نمیدونمم فهمیدی به منم بگو،نه اصلا وقتی خودمون بالاخره ی روز دیدیمیش ازش میپرسیم🥺

مرسی،کلا من هروقت افسرده میشم میشنیم اجراها و عکساشو میبینم انرژی میگیرم افسردگی از یادم میره😁

واو! خوشم میاد ییبو چنین افکتی رو فناش میزاره... آدم تلاشش رو که میبینه واقعا دلش میخواد مثل اون برای رسیدن به اهداف و آرزوهاش بجنگه. رو منم همین تاثیرو میذاره...
گاااااد 🥺 پلییییز گاد 🥺
ووووش عاره منم^^ البته باز یه نفر باید بیاد از شدت عر زدن جمعم کنه ولی خییییلی بمب انرژیه

 

😆اره رو‌من یکی خیلی تاثیر گذاشته مثلا میام برا امتحانا غر بزنم بعد به خودم میگم خجالت بکش مثلا فن ییبویی اون صدبرابر تو تلاش میکنه برا رسیدن به اهدافش بعد تو همش برا خوندن ۱۲ درس تو یه روز اینقد غر میزنی🤦😂خلاصه اینکه اینجوری میشه که من انگیزم برا کارام چندبرابر میشه

اره،اره اصن خوشیش به عر زدنشه😂

 

 

اینکه وقتی شرایط سخت میشه آدم جا نزنه و کوتاه نیاد واقعا کار سخت و بزرگیه! برا همینه این ایده رو دارم که ییبویی که با وجود مشکل قلبی ای که داشته و این همه هیت و هیتر باز هم برای رسیدن به نتیجه ای که میخواد کم نمیذازه واقعا پرستیدنیه^^ 
راستی تو امتحانات فایتینگ~ جیایو~

👌عهوم منم قبول دارم،واقعا پرستیدنیه

مرسی مرسی🥺همچنین تو💕

 

 

^^
تنکیووو

اوکی فقط منم که با لباساش مشکل داشتم یا چی؟؟؟ 😐

این همون مراسمیه که جان هم بود اره؟

لباسای این اجراش؟ چرا؟ 
اره ... مراسم دویین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به وبلاگ طرفداران Wang Yibo خوش اومدید ^^
امیدوارم از مطالب این وبلاگ لذت ببرید.
کپی مطالب " فقط " با ذکر منبع مجاز است
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan