اولین فنکلاب 王一博

[Performance] اجرای آهنگ No Sense از Wang Yibo در کنسرت New Year Eve 2020

کات دنس و واتر دنس

دانلود با کیفیت 1080p ==» کلیک

حجم 132 مگ

کات دنس، واتر دنس و موتور سواری

دانلود با کیفیت 1080p ==» کلیک

حجم 227 مگ

 

کپی "فقط" با ذکر منبع

این لنت شده موهای خودشه؟

من نمیدونم چرا به فکر ماها نیست؟😐خب البته که حواسش نیست، اول باید توی استریت وقتی دختره میاد جلو، ییبو نره عقب، بعد من بیام این سوالو بپرسم😐😐😐#خوددرگیری

چرا انقدر خوشگل سرشو اول اجرا انداخته بود پایین؟هارتمممم😭😭😭

اون لحظه که میکروفونو توو هوا ول کرد ینی موندم اگه میخورد زمین چی میشد😁😁😁😁

ببین وقتی صداشو میکشه خیلی دوست دارم، دقیقه ۲:۲۵ رو دقت کن چقدر صدای لنتیش قشنگه😭💚 اونجایی که توی آب بودنو قبلا هم توی اینستا دیده بودم، خیلی دنسشون جذابه💜

XD آرگه ام وی های یونیکشو باید ببینی.... من فکر میکردم با موی بلوند خیلی کیوت میشه... تو یکیش موهاشو همونطور که بلونده، مثل مدل مو های کای تو ام وی وولف، رِگه بلند زدن... اصن ... من.... نااااابوددددددد
احساس میکنم خیلی به ییبو علاقه مند شدیا 😁خوبه... یا باهم فنگرلینگ میکنیم یا فوقش باهم میکشیمش :| با همون شمشیره...
واتر دنسش کشششششت منو! عالی بود عااالییییییی

اوه اوه اونطوری که تو گفتی فکر کنم خیلی جذذذذذذذذااااااااب شدهههههه 😍

اره اصن هرچی آنتیمدو بیشتر ریواچ کردم جدا از ییبو، به شخصیت لان جان بیشتر و بیشتر علاقه مند شدم، درمورد ییبو دیگه اینم عوارض شیر کردن ویدئوهای خیلی جیگر از ییبوئه اونم توسط خودت، عزیزدلِ آرگه😁😈😂

من بیشتر با دومی موافقم، اگه نوک انگشتش به دختری بخوره کشتنشو خیلی دوست دارم... والا یان دیِ من از سرییبو زیادم هس 😎

اصن عالیییییی بود.... از چیزهایی ک دیگه نمی تونیم ببینیم ییبو با موهای بلونده چون خودش گفته دیگه از این رنگا نمیخواد 😩 ب تصمیمش احترام میزارم ( نکه خیلی تو تصمیماتش اصن من کاره ای ام 😁 )
حالا من هر چی برام ویدیو انتیمد میاد از وی یینگ بیشتر خوشم میاد... اصن دارک ساید ییلینگ لائوزو تاثیر عجیبی روم گذاشت 😅
ای جان... آرگه نگو 😅 ینی من عاشق اینم ک اگه بچه ب دخترا نزدیک نشه، ساسپشز میشی، اگرم نزدیک بشه کشتنشو دوست داری... 😂 

تفففففففففف 

میگم این بشر یک میلیون فالوور داره توی اینستا، به نظرت چقدر دایرکت داره؟😁😈 شاید بخوام هرچی از دهنم دراومد بهش بگم (اصن چرا الکی لج کردم😂)

یان دیِ من! دی دی کوشولوی من! تو هرچقدرم تلاش کنی عمرا بتونی اندازه ییبو، ژان رو بپسندی 😂😂😂😂 خودتم بکشی دیگه کسی نیست که اینطوری فالینلاوش بشی 😐😭 من خودم عاشق ییلینگ لائوزواممممممم لامصب خبیث و جیگر بود 😭 اصن شخصیت خود ژان منو دگرگون میکنه بس که منطقی و باحال و پایه ست! بی نقصه این بشر 😍 خداوکیلی چیکار میکنی اگه ییبو بهش توی پشت صحنه پیشنهاد داده باشه و اینم رد کرده باشه؟ :| خودت گفتی اگه ییبو همونی باشه که من فکرشو میکنم بهترین انتخاب براش، ژانه😂 خدااااوکیلی؟؟؟

#چالش_های_آرگه

.

میبینیییییی همون بهتر که بی تفاوت باشه ییبو! خب غلط کرده با دختری بگه بخنده، دل یان دیِ من پس چی؟؟؟شمشیرتو که بهم نشونش دادی، منو با دنیای جدیدی رو به رو کرد😎✋

هیونگ چقدر با این بشر درگیری داری 😂😂😂
بدبخ چرا عاخهههههههه😭 مای بیبی~ واقعا دیگ فکر نکنم...
واقعا شخصیت ژان آدم رو جذب میکنه اصن... جذابیت مهری ها رو میبینی؟ 😆
آرگه چطور دلت میاد با قلبم اینطوری کنی؟ 😭😭😭😭😭 ای خدااااااا
از این چالشا قبل کنکور نده ب من همینطوری مخم هنگه 😅
.
عاشق فاز عوض کردنتم😂👌 
دل من ک همینطوری برا اکسو تیکه تیکه شده😅 بیا... اینم ی تیکه دیگه... بگیر با خودت ببر مال تو ییبو (باز منو داری مرگ میکنیا هیونگ😅)
ای جان😂 ب دنیای جدید خوش اومدی... البته خودت قبلا حضور داشتی... فقط سلاح نداشتی ک رسید 😁 

من یه کامنت دادم اینجا نگو نیومده که خودمو حلق آویز میکنم :|

کدوم؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به وبلاگ طرفداران Wang Yibo خوش اومدید ^^
امیدوارم از مطالب این وبلاگ لذت ببرید.
کپی مطالب " فقط " با ذکر منبع مجاز است
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan