اولین فنکلاب 王一博

[OST] آهنگ های سریال The Untamed از Wang Yibo

 

1- Won't Forget (Lan Wangji Theme)

برای خوندن معنی آهنگ کلیک کنید ==» کلیک

2- Wuji (Wang Yibo)

3 - Wuji (Wang Yibo & Xiao Zhan)

4 - Wuji (Xiao Zhan)

5 - Wuji (inst.)

 

دانلود تمام آهنگ های سریال به صورت کامل==» کلیک

دانلود تمام آهنگ های سریال به صورت تکی==» کلیک

منبع : https://kdramaost.com

کپی "فقط" با ذکر منبع

عاشق اولی و سومی ام...خدایا...من مرگ....چقدر دیگه باید عر بزنم خداااااااااا😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

😭😭😭😭😭 همچنان عر میزنیم

آقا کمک... توی قسمت 32 و 33... اون‌جایی که وی ووشیان خودکشی می‌کنه، اون آهنگ بی‌کلامش رو می‌خوام😭😭هیچ جایی هم نیس. اسمش رو کسی می‌دونه؟

سلام. الان یه لینک به پست اضافه کردم برای دانلود همه آهنگای سریال. لینک رو که باز کنید، آهنگ ها به طور جداگانه هم قابل دانلودن.
با موبایل اگه باز میکنید لینک رو، بعد از باز کردن گزینه Open in Browser رو انتخاب کنید. آهنگ شماره 31 که اسمش Night Scamper هست رو دانلود کنید :)
اگر بازم سوالی بود بفرمایید ^^

سلاااااام یه موسیقی بیکلام قسمت ۱ دارهسی میدونه اون اسمششش چیهههه؟؟ میخوامششششششششش

سلام
قسمت یک موسیقی بیکلام زیاد داره!
کدوم سکانس مد نظرتونه؟

آهنگ بی کلام،صدای فلوت وی وو ژان اسمش چیه فقط ورژن پیانوشو دیدم ،اگر میشه راهنمایی کنید

صدای فلوت وی ووشیان تو همون آهنگ Wuji هست!
توی ورژن بیکلامش واضح تره

اگه اون آهنگ فلوت رو فقط می‌خوای اگه سرچ کنی تو نت میاره! به صورت کلیپه ولی با نرم افزار میتونی تبدیلش کنی به ام‌پی3. 

اره تو نت بود اما جزو ساوند ترک اصلی که برا سریال منتشر شده نیست متاسفانه

سلام. من چرا نمی‌تونم دانلود کنم آهنگ‌ها رو؟روی آهنگی که میخوام قسمت دانلود رو میزنم بعد دانلود میشه بعد save file میاد اما عمل نمی کنه

سلام. وقتی براتون صفحه دانلود باز میشه گزینه download as zip رو که بزنید کل فولدر آهنگا براتون دانلود میشه
اهنگا به صورت تکی هم قابل دانلودن.

یه اهنگی هستش ک وقتی وی ووژیان و آلی تنها شدنی پخش میکردو میدونین اسمش چیه؟؟ اخره اهنگه ام اسم آشیان رو میارود خیلی دنبالشم

میشه بگید کدوم قسمت بود؟

سلام خسته نباشید آهنگ  ووژیان که قسمت بیست و پنج با فلوت تو جنگل میزد و آهنگ اصلی وانگجیان که با فلوت و گیوچین نواخته شد رو میشه قرار بدید

آهنگی ک وی یینگ با فلوت تو جنگل در قسمت 25 زد
میشه ورژن فلوت آهنگ Drunken Dream
اهنگ 26ام رو در لینکی ک قرار دادم دانلود کنید.

اهنگ اصلی وانگشیان به صورت جدا منتشر نشده.

سلام خسته نباشید میتونم خواهش کنم بگید اهنگ بی کلام قسمت ۴۳ که به لان جان میگه اسمش چیه با فلوت میزنه رو بکید ممنون میشم 

سلام
همچنین
آهنگی ک آخرای قسمت زد؟ اون تم اصلی خود آنتیمده
میشه آهنگ شماره 19

اون اهنگی که کاربر ERI گفتن قسمت ۱۸ هستش منم خیلی دنبالشم ولی اسمشو نمیدونم

 

اها اون آهنگ میشه آهنگ 15
Inappeasable
البته ورژن بیکلام و پیانوشه که تو اون سکانس داره پخش میشه ک این ورژن تو خود آلبوم آهنگای سریال نیست
اما خود اهنگ هم خیلی قشنگه

سلام میشه بگین که اهنگ پاک کننده ی قلب که توی قسمت 42 اخراش که وی یینگ میزنه و 43 ولاش که لانژان میزنه کدومه ؟ لطفاااااا من همهی اون اهنگای بالا رو دانلود کردم ولی نمیدونم کدومه

 

سلام
اهنگ شماره 33
Song of Lucidity

🤧مرسی مرسی خیلی دنبالش بودم

 

خواهش میشه^^

سلام 

من دنبال موسیقی هستم که آخرای قسمت دو اون زمان که یکی از شاگردای لان جان به جیانگ چنگ گفت من شنیدم خودت وی ووژیانو‌ کشتی پخش شد که بعد هم وی یینگ خودش رو انداخت رو زمین. هر چی گشتم پیداش نکردم😭😭  

سلام
واو :| هر چی میگردم پیداش نمیکنم....
فکر کنم جزو موسیقی هایی ک ازش منتشر کردن نبوده

سلام اهنگ بی کلام قسمت ۲۳ رو میشه بگید کدوم ؟

کجای قسمت 23؟

من هرکار میکنم اهنگ ها دنمیشنیشه  میشه راهنمایی  کنید

 

روی لینک کلیک کنید
صفحه مگا دانلود براتون باز میشه، صبر کنید تا فولدر آهنگا براتون باز بشه
اگر همه آهنگا رو میخواید گزینه Download as zip رو بزنید. وگرنه اگه چند تا آهنگ مشخص رو میخواید هر آهنگ گزینه دانلود جداگانه داره. روی سه نقطه هر کدوم ک بزنید براتون گزینه دانلود رو میاره.
 این با لپ تاپ یا کامپیوتر بود... 
با موبایل رو هم بگم یا نه؟

سلام

بله لطفا نحوه دانلود با موبایلم‌ بگید

روی لینکی که برای دانلود همه آهنگای سریال دادم تو پست کلیک میکنید.
صفحه مگا دانلود باز میشه
یکم باید صبر کنید اون دایره قرمز اون وسط پر شه
اگر اپلیکیشن Mega رو ندارید روی گزینه OPEN IN BROWSER بزنید
براتون لینک های دانلود باز میشند. میتونید تکی دانلود کنید.
یه لینک دیگه الان آپلود میکنم که از مدیافایر باشه... دانلود با اون راحتتره.

آهنگ اول:فراموش نشدنی.وانگ ییبو

آهنگ دوم:نامحدود.وانگ ییبو

آهنگ سوم:نامحدود.همخوانی شیائو ژان و وانگ ییبو(تیتراژ پایانی سریال)

آهنگ چهارم:نامحدود.شیائو ژان

آهنگ پنجم: بیکلام آهنگ نامحدود(تیتراژ اول سریال)فلوت دارِ

🙏

اهنگی که لان تو غار داره زمزمه میکنه چیه؟؟؟

اونجایی که از داخل لاک اون لاکپشته اومد بیرون حالش بدشد

اون تم اصلی وانگشیانه که لان جان برای وی یینگ ساخته
ملودیش تو آهنگ شماره یک 01. Xiao Zhan, YiBo - Unrestrained
هست... بیکلامش هم که آهنگ آغاز هر قسمته میشه اهنگ شماره 19. Lin Hai - The Untamed

سلام قسمت ۱۱ فیلم اونجا ک میخوان وارد عمارت ابر بشن اون اهنگ اسمش چیه جلوی درب وردی یه تیکه میجنگن اهنگ قشنگیه و جزو لیست اهنگاتون نبود ریتم تندی و هیجانیه خوبی داره اسمشو میخوام بدونم مچکر 

سلام...
همه آهنگا رو چک کردم... اما پیداش نکردم
ی نفر دیگه هم ی اهنگی پرسیده بود که تو سریال بود اما تو آلبوم اهنگای سریال ن.. عجیبه

سلام لان وانگنجی خواننده هس میشه آهنگای خودشو معرفی کنی ممنون میشم

 

سلام ییبو منظورتونه؟
این وبلاگ کلا درباره ییبوئه
همه اهنگاشو میتونید اینجا پیدا کنید

از شدت آرامشی که این اهنگ بهم میده دلم میخواد گریه کنم😭😭😭

😭😭😭

مچکرم 💗 سریال بسیار خوبی بود اما اون اهنگ واقعا محشر بود متاسفانه واقعا هم تو لیست اهنگا نیست بازم ممنون از شما 💤

^^ کاری نکردم
برام سوال شد واقعا ک چرا یه سری از آهنگای سریال رو تو آلبوم نذاشتن

سلام

اون آهنگی که قسمت ۳۲ پخش شد موقعی که خواهر وی یینگ شمشیر خورد و کشته شد اسمش چیه؟خیلی قشنگه😭😭😭 

سلام ...
من ینی الان باید برم قسمت شمشیر خوردن یانلی رو ریواچ کنم؟ 😭😭😭
عااااااه قلبم
*وی با اشک فولدر The Untamed را باز کرده و با عذاب قسمت 32 رو باز میکند*

اول آهنگ شماره 28 , Sadness پخش میشه در ادامه اش آهنگ شماره 31 Night Scamper ...
من برم زار بزنم... (:(

خیلی ممنونم واقعا🙏💔

اما یه‌ خانمی‌ هم خواننده‌ش بود.

اون آهنگه‌ که خانمه میخوندش‌ نمیدونید‌ اسمش چیه؟

آهاااا اون آهنگ تم خود یانلیه!
میشه آهنگ 15
Rachel - Inappeasable

اگر به طور اتفاقی اون اهنگ رو تونستید پیدا کنید حتما بهم خبر بدین من ۳ روز یک بار وبلاگ شمارو چک میکنم  تو قسمتی ک ژویانگ با ابنبات تو دستش میمیره و شروع میکنه به تعریف کردن از داستان ابنباتش اون اهنگه خیلی خاصه واقعا پیداش کردین حتما بهم بگین 😍

آهنگ شماره 31
Night Scamper

سلام عزیزم‌اهنگ تی رای سریال کدوم اهنگه میشه اسم فکی من خیلی لازمش دارم

سلام آهنگ شماره 19
the untamed

میشه اسم اهنگی وقتی سریال شروع میشد رو بگی اصلا نمیتونم پیداش کنم ؟؟؟؟؟؟

اهنگ شماره 19 the untamed
هم میتونید ب صورت تکی دانلودش کنید هم میتونید آلبوم کامل آهنگهای سریال رو دانلود کنید

وقتی اینجا نظری میزارم بعد شما جواب میدی، من عکس ییبو رو که می‌بینم احساس می‌کنم خود ییبو به من جواب داده💔💔😭😭😭😭😭😭😭 

عااااااااه😭😭😭💔💔💔 فرض کنننننننن!!! 😭😭😭

سلام چرا وقتی میخوام آهنگ ها رو دانلود کنم میگه دانلود شکست خورد؟؟

 

و یه سوال دیگه  آهنگ هایی که گذاشتین ۳۲ تا هست؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سلام
من همین الان همه لینکا رو چک کردم، هیچ کدوم مشکلی نداشتن. 
اگر فایل فولدر کامل آلبوم آهنگ ها رو دانلود میکنید، باید با استفاده از نرم افزار یا اپلیکیشن Winrar از حالت فشرده خارجشون کنید. مطمعن شید که فایل کامل دانلود شده باشه

شما درواتساپ گروهی دارید که  تمام آهنگ های سریال بی وقفه توش باشه؟

خیر

سلااااااام میگم ییبو یه آهنگ جدید داده بیرون موضوعش چی بود ؟؟؟

فک کنم در مورد تولید سبزو روش شهر نشینی و این جور چیزا بود

( موضوعشو درک نمیکنم ) ولی مهم نیست 

میشه اونم بزاری ؟؟ خواهشششششش 😘😘😘😘

سلام، وات... ریلی؟
آخرین آهنگی ک داد و من ازش خبر دارمthe rules of my world بودا
حالا اینم ی سرچ میکنم ببینم چی پیدا میکنم

منم اهنگ جدید ییبو رو دیدم بعد واقعا شک بم وارد شد،چون قبلش هیچ خبری نشنیده بودم،اسمش youth arrives at the right time اگه اشتباه نکنم جمعه اومد.اقا من فکر میکردم طبق اسمش موضوعش باید راجع به جوونیو اینجور چیزا باشه بعد راجع به شهرنشینیه🤔

 

 

ببین منو باران! قدری که این آهنگ یهویی اومده و تبلیغی ازش نشده، فکر کنم اگه بهم نمیگفتی یه ماه دیگه قرار بود تازه ازش باخبر بشم!
آره رفتم پیداش کردم گذاشتم وب...
دارم الان ترجمه اش میکنم
گاد کیل می
همچنان تو شوکم... چرا اینقدر یهویی.. بدون هیچ پروموتی...

وای خدا به طرز فجیعی یهویی بود من صبح بیدار شدم رفتم چنلا رو چکیدم یهو دیدم زدن اهنگ جدید ییبو بعد قیافه من دقیقا این بود•-•

دقیقا همون روزم سریال جدید جان اومد،بعد دیگه قشنگ من ی بخش بدنم تو شک اهنگ جدید بود ی بخشی داشت جیغ جیغ میکرد برا سریال جدید🤦‍♀️

از اون ور اومدم وب تو رو چک کردم دیدم نذاشتی تعجب کردم

جیغغغغغغغغغ حالا من میخواستم بیام درخواست بدم اگه وقت داری ترجمه کنی(چقد من پروعم) که دیگه خودت اقدام کردی بسی سپاسگذارم

واقعا منم هنوز تو فکرم که چرا اینجوری اومد🤔

 

 

من روزی ک سریال جان قسمت یکش اومد همه چنلا رو چک کردم.... همه هایپ چنلا برای سریال جان بود... هیچی از اهنگ جدید ییبو ندیدم😨 فکر کنم اینقدر واسه سریال جان هیجان زده شدم نسبت ب بقیه پستا کور شدم 👌
مرسی گفتی🙏
ترجمه اش تموم شد، امشب پستشو میذارم
نه بابا پررو چیه... من امتحانام تموم شد بقیه اهنگاشم ک ترجمه نکردم ترجمه میزنم

اره دقیقا،من خودم دو سه بار چک‌کردم تا مطمئن شدم ییبو‌واقعا اهنگ‌جدید منتشر کرده،چون همش احساس میکردم خطای دیده😂

خواهش میکنم،انجام وظیفه بود😁

خستههه نباشییی،بی صبرانه منتظرم*-*

عههه،هورااااااا پس من برم دعاکنم امتحاناتتو هرچه زودتر با موفقیت به پایان برسونی

 

 

عه... منظورمو درست نرسوندم تو کامنت قبلی!
من امتحانام تموم شد. الان دیگه وقت برا ترجمه دارم><

اهااا😆

با اجازه من یه درخواست داشتم میشه اهنگ بعدی که ترجمه میکنی قوانین دنیای من باشه؟

 

 

دارم دقیقا همونو ترجمه میکنم😂😂😂👌

میسی ازت^-^

 

 

گذاشتم ترجمه شو^^
خواهش میشه

خیلی قشنگه

:)
خیلی^^

عهههههه سلااااااااممD:

های^^

سلام

ببخشید این سوالی‌ که میخوام بپرسم در رابطه با ورژن‌ چیبی مو داعو زو شیه‌. شما نمی دانید اسم آهنگ پایانی هر قسمت ورژن‌ چیبی مو داعو‌ زو شی چیه؟

راستش‌ من خودم گشتم پیدا نکردم😭😭🥺🥺 

سلام
اسم آهنگش Carefree Memories ئه. از SiS

سلام اهنگ بی کلام بی وقفه رو میخواستم میدونین کن است

سلام
اهنگ شماره 19
The untamed 
يكشنبه ۸ فروردين ۰۰ , ۱۹:۵۹ Lin Hai-song of lucidity just flute

سلام 

میشه لطفا اهنگ lin hai-song of lucidity که فقط با فلوت باشه وبدون ساز گوچین یا گوکین باشه لطفا بزارین من کلی دنبالش گشتم ولی نیس اصلا

اخرای قسمت 42 بود که وی یینگ از توی کتاب "مجموعه اشوب" پیداش کرد و گفت از عمد اشتباه زدن برای لان جان و برادرش زد

ممنون میشم

سلام
فکر نکنم ورژن فقط فلوت این آهنگ اصلا منتشر شده باشه
یه سری آهنگایی که در سریال هستن بطور رسمی منتشر نشدن
سه شنبه ۱۰ فروردين ۰۰ , ۱۲:۳۳ قسمت 48-دقیقه 30:33 تا 32:59

سلام خسته نباشید

صدا سوت وی یانگ قسمت 48 بود که دود سیاه کنترل کردن تا منگ یائو توهم ببینه لطفاااااا من کلی دنبالش گشتم ولی پیدا نکردم تروووووووو خداااا

برام بزارینش 😭😭😭😭😭😭 

سلام ممنون :)
راستش سوت وی یینگ جزو اهنگایی ک از سریال منتشر شدن نبود... برا همینه جایی پیداش نکردین 

سلام عیدتون مبارک💗

اهنگ(Three Lives, Three World) Eternal Love از Zhang Jie رو خواهش میکنم بزارید فقط کلیپش هست که صدای حرف زدنشون(توی سریاله هم گذاشتن) مزاحمه لــــــــطـــــفـــــــــااااا mp3 را بزارید🙏🙏🙏🙏🙏🙏

please please please please please please please 🙏🙏

مرســـــــــــــــــــــی 💗💗💗💗💗

ممنونم عید شما هم مبارک
این آهنگی ک گفتید از آهنگای آنتیمد نیست درسته؟ عزیز من کلا کارایی که مربوط ب وانگ ییبو باشه رو میذارم 

سلام.اون آهنگ فلوت که وی ووشیان میزنه در قسمت ۴۹ هم هست که روح شمشیر رو کنترل میکنه اسمش چیه؟

سلام
والا یک نفر دیگه هم پرسیده بود اینو
آهنگش اصلا جزو آهنگایی که از سریال به طور رسمی منتشر شدن نیست

سلام ببخشید اون اهنگی که ووشیان با فلوت میزد وقتی میخواست اون روح هارو کنترل کنه هست؟

سلام بله اون آهنگ هم هست البته ورژن های مختلفیش تو سریال پخش شده. ورژن اصلیش تو لینکی ک تو پست هست موجوده

چرا فصل دو این لامصبو نمیسازن جیگرای من😭😭😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍

اقا خدایی اون آهنگ بی کلامایی که فلوت دارن بی نظیرن حتما دان کنین❤❤😍😍😍

فرض کن فصل دو رو مدرن بسازن!
ینی لان جان و وی یینگ بیان تو دنیای مدرن...
یه چیزی برعکس سریال moon lovers بشه منتهی با پایان خوشحال...😭😍 میخوامممممم

آهنگ های بازیگر وی وی شیان  خواننده هم هست نقش اصلی فیلم رام نشده  را هم بزار برای دانلود . 

ودانلود های آهنگ   Wang yibo کره ای خونده با یک گروه را هم بزار .

آهنگایی که شیائو برای The Untamed خونده هستن تو همین پست.
تمام آهنگای ییبو با گروه یونیک در وبلاگ موجوده.
میتونید از منوی موضوعات سمت راست وبلاگ، موضوع "آهنگ" رو انتخاب کنید و یا موضوع "یونیک" رو

اون اهنگ که تو قسمت اول یه بار با برگ می زنه یه بار هم با فلوت ون نینگ رو کنترل می کنه می خوام

اون تم اصلی وانگ شیانه. تو ورژن بی کلام آهنگ Wuji هست

سلام وقتتون بخیر. ببخشید . میشه بگید آهنگ  بی کلام wuji ورژن اصلیش رو ، با چه ابزار های موسیقی نواختن؟ از وسطش که فلوته که تو سریالم هست ولی اولش با چیه؟ پیانو؟

سلام راستش دقیق نمیدونم

وایییییییی هم صداش خوبه هم بازیش خوبه خدایا بسه دیگه😭😭

معرکه ست 😍

سلام وقتتون بخیر. من یادم نیس دقیقا کجا ولی تو یه سایتی  متن آهنگ wuji رو دیدم که تلفظش رو به انگلیسی نوشته بود تا اگه بخوایم با آهنگ همخونی کنیم درست تلفظ کنیم. میشه اگه پیداش کردین یا خودتون دارینش برام بزارید؟

خیلی ممنونم

سلام ووجی رو باید برای وب ترجمه کنم. وقتی ترجمه ش کردم میذارم تلفطشو همراهش

اسم اون اهنگ بیکلامی که وقتی ژویانگ مرد پخش شد چیه؟ شما دارینش؟

سلام گشتم چند بار بین آهنگا... بنظر میاد اون آهنگ تو آلبوم نیست

سلام ببخشید من آهنگ شماره ۳۱رو می‌خوام اما نه برام پلی میشه نه دانلود  چکار کنم؟؟

سلام چرا براتون چه اروری میاره؟
با لپ تاپ من الان چک کردم لینک درست بود

سلام توی قسمت ۴۳ فک کنم ۴۰ دقیقه اینا که وی روی علاقش هست و فلوت میزنه و لان جا هم افسار الاغ گرفته اون بخش رو میشه بزلرین

سلام
ورژن بیکلام ووجی

سلام خسته نباشید.

میخواستم اسم آهنگ توی نیمش رو بدونم.

همون آهنگی که تو همه قسمتاش هست برای آهنگ شروع انیمه

ممنون میشم بگید.

سلام و وقت بخیر
اوپنینگ سیزن یک و دو دونگهوا (ورژن اصلی و چینی) اسمش Drunken dreams of the past (醉梦前尘) هست
اوپنینگ سیزن یک (ورژن دوبله شده به ژاپنی) اسمش Senya Souka و
اوپنینگ سیزن دو (ورژن دوبله شده به ژاپنی) اسمش Guidance هست

ممنونم

و اینکه میخواستم بدونم همین آهنگ تو این آلبوم هایی

که برای دانلود گذاشتید هست و اگه هست شماره ی چنده؟

و بارم ممنون

اینا آهنگای سریال هستن نه انیمه...
شما آهنگای انیمه مدنظرتونه درسته؟
یا نه منظورتون اپنینگ سریال بوده؟

انیمه

اوکی پس باید یکم وقت بدید بهم تا پست اهنگ های انیمه شو تا شب بذارم براتون چون تو وبلاگ موجود نیست

ممنونم

خواهش

سلام ببخشید یه اهنگ هست که شیجه برای وی یینگ خونده...همون قسمتی که شیجه میمیره موقع مرگش پخش میشه..میخاستم ببینم اسم اون اهنگ چیه؟

سلام آهنگی که شیجیه خونده آهنگ شماره 15 Rachel - Inappeasable هست
آهنگایی که تو سکانس کشته شدنش پخش شد اینان
28 Sadness
31 Night Scamper

اون موسیقی متنی که تو قسمت دوم 25 : 10 میذاشت کدومه ؟

دقیقه 10 و 25؟ اون جاییش که با جین لینگه؟
راستش رفتم چک کردم
انگار آهنگش تو آلبوم اهنگای سریال نبود

وای دوستان اسم ساز لان‌ژان چی بود مغزم درد گرف

 

گوچین؟

سلام میشه اون فلوت که تو قسمت سه با برگ زد بزاریم لطفا 🤣😊 

سلام آهنگش به صورت جداگانه موجود نیست

میشه لطفا بگین ویدیشون از کجا دانلود کنم لطفا 

ویدیوی آهنگ تم وانگجی در وب موجوده. بقیه رو سرچ کنید براتون میاره

سلام

آهنگ اولی بدون کلامه، با کلامش رو هرچی میگردم پیدا نمیکنم، میشه لطفاً بهم بگید که از کجا باید دانلودش کنم؟!

مرسیی🌸🤍

سلام
آهنگ اولی همین پست؟ Bu Wang؟
با کلامه ها...
یا آهنگ اول سریال منظورتونه؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به وبلاگ طرفداران Wang Yibo خوش اومدید ^^
امیدوارم از مطالب این وبلاگ لذت ببرید.
کپی مطالب " فقط " با ذکر منبع مجاز است
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan