اولین فنکلاب 王一博

[Translation] ترجمه آهنگ The Rules of My World از Wang Yibo

برای دانلود آهنگ کلیک کنید ==» کلیک

برای خواندن ترجمه به ادامه مطلب بروید~

کپی "فقط" با ذکر منبع

 

The rules of my world

Welcome to my world.

به دنیای من خوش اومدید

The ticket has a light source of justice on it.

بلیطتتون منبع نوری از عدالت  داره

This life is faced with challenge and harsh things

این زندگی پر از چالش ها و چیزای سخته

Relax. we’ll spend the night together.

نگران نباش، با هم این شب تاریک رو به سر میرسونیم

A new journey

ماجراجویی ای جدید در راهه

Stupidly it’s hard to get along.

کنار اومدن (با سختی ها) به طرز احمقانه ای سخته

Stupidly won’t stop.

و منم به طرز احمقانه ای کوتاه نمیام.

But the road to tomorrow is brighter.

اما جاده فردا روشن تره

I am the way I am.

منم همینی ام که هستم

I was born stubborn.

کله شق و یکدنده به دنیا اومدم

Tell my own story.

این داستان منه

Live unique temperament

یونیک زندگی کردن

Follow me to find your own values

دنبالم کن تا به ارزش های خودت پی ببری

It’s fun not to cater to people. *

اهمیت ندادن به بقیه حس خوبی داره

*not to cater people  

ترجمه دقیقش میشه خرسند کردن یا خدمت رسانی به مردم. ییبو توی بقیه آهنگاش هم درباره موضوع اهمیت ندادن به حرفی که مردم یا همون هیترا پشت سرش میزنن زیاد گفته و اینجا، معنی این جمله میشه : اینکه برای راضی نگه داشتن بقیه زندگی نکنی و اساس زندگیو رو حرف مردم نذاری احساس خوبی داره. لازم دونستم توضیح بدم و امیدوارم که ترجمه انگلیسیش هم درست باشه چون من ترجمه های مختلف رو چک کردم و هرکدوم یه جور ترجمه کردن. اگه کسی چینی میدونه کمک برسونه لطفا

My world does not back down x2

دنیای من کوتاه نمیاد2x

The sun is shining

خورشید میدرخشه

Optimistically walk towards the front

مثبت اندیشانه به جلو حرکت کن

The sun is shining

خورشید میدرخشه

It doesn’t matter how dangerous it is.

مهم نیست که این راه چقدر خطرناکه

The sun is shining

خورشید میدرخشه

This is my world.

این دنیای منه

The rules of my world forbid you to argue.

قوانین دنیای من تو رو از سفسطه بافی منبع میکنه.

Walking in my world

در دنیای من قدم بزن

What life theme did you reveal

چه تمی برای زندگیت انتخاب کردی؟

It’s bold, brave, invincible.

آیا جسور و شجاع و شکست ناپذیر هستی

Or cowardly to escape into the shell.

یا با ترس به پوسته خودت فرار میکنی

Raucous party.

سر و صدا کن و خودتو تو این پارتی تخلیه کن

Lonely Lovesick crying

کسایی که احساس تنهایی میکنید، از عشق خسته اید و گریه های مداومتون تمومی نداره

You’re welcome to come to me.

جایی برای همگی تو دنیای من هست

Just follow your heart.

تا وقتی که قلبت رو دنبال کنی.

Say Bang Bang to the limits and the noise.

به صداها و محدودیت های اطرافت بگو بَنگ بَنگ (نابودشون کن)

The monsters are retreating.

هیولا ها عقب نشینی میکنن.

Take a light step

قدمی کوچیک بردار

Just give me an order.

و دستور بده

Say goodbye to the loneliness and have courage.

با تنهایی خداحافظی کن و شجاعت داشته باش.

Do you want to be a hovering Dragon

دلت میخواد اژدهایی باشکوه باشی

Or want to be a lazy bug.

یا حشره ای خسته و تنبل؟

Leave me alone. go away. I am busy.

مزاحم من نشو، دور شو، سر من خلوت نیست

Follow me to find your own values

دنبالم کن تا به ارزش های خودت پی ببری

It’s fun not to cater to people.

اهمیت ندادن به بقیه حس خوبی داره

We will never give in x2

ما هرگز کوتاه نمیایم x2

The sun is shining

خورشید میدرخشه

Optimistically walk towards the front

مثبت اندیشانه به جلو حرکت کن

The sun is shining

خورشید میدرخشه

It doesn’t matter how dangerous it is.

مهم نیست که این راه چقدر خطرناکه

The sun is shining

خورشید میدرخشه

This is my world.

این دنیای منه

Our world will not be changed.

دنیامون هرگز تغیر نخواهد کرد.

Don’t stop get it get it

واینستا، بدستش بیار

Let me see you work up on it

بزار ببینم که چطور بخاطرش تلاش میکنی

Don’t stop get it get it

واینستا، بدستش بیار

Let me see you all up on it

بزار ببینم که چطور خودتو وقفش میکنی

Don’t stop get it get it

واینستا، بدستش بیار

Let me see you work up on it

بزار ببینم که چطور بخاطرش تلاش میکنی

Don’t stop

واینستا

Hey

هی

In my world

در دنیای من

Instinct is the key.

غریزه حرف اول رو میزنه.

It insists that you are your own world

اصرار داره که باید به خودت تکیه کنی

In my world

در دنیای من

Instinct is the key.

غریزه حرف اول رو میزنه.

It insists that you are your own world

اصرار داره که باید به خودت تکیه کنی

ب دنیای من خوش اومدی :"))) چ قشنگ :")))

 

ری ری جونم :((

^^
آناچان!
چطوری آناملوی خوردنی من؟

هعی (؛ -_-)

یکی بم میگ نی نی.. یکی کلوچه.. یکی اناملوی خوردنی.. سرمو ب کدوم دیوار بکوبم؟ TT

تو خوبی؟.. سرت شلوغه حسابی ن؟

کلووووووووچه!!! واااهای^^ چه لقب کیوت و خوشمزه ای!
من خوبم... خداراشکر تو چطوری؟
اتفاقا! همین دیروز آخرین امتحانمو دادم... تا ترم بعدی 20 روز فاصله س واسه همین وقتم خالیه
تو چطور؟

(; -_-)🔨🔨🔨🔨🔨🔨🔨🔨🔨🔨

 

همیشه خوب باش.. منم بد نیستم XD

ب سلامتیییییییییییی..خسته نباشیییییی

من هیچی.. امتحاناتم ک 28 تموم شد.. الانم دارم عین خر میخونم (:"/)

کنکورم ثبت نام کردم T_______T

تو نیز هم!
بسی خسته نباشی... آیگو
خوب درس بخون اما مراقب سلامتیت هم باش. مخصوصا فشار روحی روانی
به سلامتی^^
ایشالله که کنکورتون راحت باشه

مرسی TT

فشار روحی روانی؟ :/.. من الان با اختلال دوقطبی دست و پنجه میکنم خواهر من :"

 

فک نمیکنم.. ولی ایشالا TT

آییییگو

امیدوار باش... ایشالله که سطح سوالا رو عادلانه بدن که حق کسی ضایع نشه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

"و منم به طرز احمقانه ای کوتاه نمیام." این خیلی ای بوآئه!

هعی...این بچه همه زندگیش مثل خر کار کردنه ********* ****** *** ** **** ***** *** **** ** *** *** ****** * میام اینجا خودمو خالی میکنم😐

آیگو... عاره عاره کاملا احساس میکنم اونجا بهت فشار میاد... بیا همینجا خودتو تخلیه کن... وگرنه اونور فن وار را میوفته

اخ اخ اره دهنمو ادمینا سرویس میکنن :|

یاپ

سلام..اون آهنگی که توی استریت دنس پخش کردن از ییبو اسمش چیه؟(قسمت اخر برای رقابت)و اینکه تو سایت هست؟

اهنگ وو گان / no sense
بله، از بخش منوی موضوعات که سمت راست وبلاگه موضوع "سینگل" رو انتخاب کنید. اهنگ no sense تو اون بخش هست
معنیش رو هم تو بخش ترجمه آهنگ میتونید بخونید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به وبلاگ طرفداران Wang Yibo خوش اومدید ^^
امیدوارم از مطالب این وبلاگ لذت ببرید.
کپی مطالب " فقط " با ذکر منبع مجاز است
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan