اولین فنکلاب 王一博

[Fanmeeting] دانلود فن میتینگ های سریال The Untamed

در این پست فن میتینگ ها و کنسرت های بی وقفه | The Untamed رو براتون جمع کردم. لطفا دقت کنید که برای همه شون ویدیو رسمی منتشر نشده و بعضی فقط فن کم (فیلم برداری شده توسط طرفداران با کیفیت صدا و تصویر پایین) هستند. بعضی فایل ها هم زیرنویس چسبیده انگلیسی دارن و بعضی کلا زیرنویس ندارن. پس لطفا قبل از دانلود ورژن مورد نظرتون، به توضیحاتی که نوشتم دقت کنید ^^ اگر لینک دانلود براتون ارور داد، در کامنت ها بهم اطلاع بدید تا درستش کنم.

 

[190712]

فنمیتینگ Tencent

-ویدیو رسمی و کامل- دانلود با کیفیت 720 | زیرنویس فارسی

@Modaozushi_irمنبع زیرنویس فارسی: چنل

 

[190921]

فنمیتینگ Thailand

 -ویدیو فن کم- دانلود با کیفیت 720 | بدون زیرنویس

 

[191101]

فنمیتینگ Nanjing شب اول

 -ویدیو فن کم، کات ییبو و جان- دانلود با کیفیت 720 | زیرنویس چسبیده انگلیسی

 

[191102]

فنمیتینگ Nanjing شب دوم

 -ویدیو فن کم، کات ییبو و جان- دانلود با کیفیت 720 | زیرنویس چسبیده انگلیسی

 

[191102]

فنمیتینگ Nanjing شب دوم

 -ویدیو رسمی و کامل- دانلود با کیفیت 480 | بدون زیرنویس


کپی "فقط" با ذکر منبع

سلام خسته نباشید. ممنون بابت قرار دادن این برنامه. 🏵️🌼

:) سلام خواهش میکنم
قابلی نداشت

عررر واییی باورم نمیشهههه من خیلی دنبال فن میتینگا بودم هیچ سایتیم نیافتم ک بزارهعهه مرسییی*-*♡

و اینکههه خیلییی خوشحالم که بالاخره ی وب فارسی پیداکردم راجع به ییبو 

هقققق

*خون دماغ شدن از فرط خوشحالی ಠ~ಠ

 

 

دست مترجمش درد نکنه ^^
منکه فقط دانلود و آپلودشو انجام دادم
خوشحالم با وبم آشنا شدید ><

باحال بود

من فالوت کردم میشه تو خم فالو کنی؟

فالو شدید

واقعا دستتون درد نکنه که این برنامه رو قرار دادید 

به جز این یه فن میتینگ دیگه هم عوامل سریال رام نشده در کشور تایلند داشتن اون رو هم جایی نتونستم پیدا کنم 

اون رو هم قرار میدید؟

خواهش میکنم
متاسفانه اون فن میتینگ ازش ویدیو رسمی ای بیرون نیومده و همه فن کمن

ماشالا ییجان همیشه همه رو جذب میکنن! D:  (اشاره به کامنت ها دارد)

عوهوم بگی کشتمت :|

عوهوم~

درد :| زهرمار :|

*یاد خرس قطبیه بیوفتXD

عای لاو یو تو ~

وای خرس قطبیه جون جووووووون😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

😍😘😍😘😍😘😍😘

😂😂😂 تو پنگوئنی
من خرس قطبی

لطفا کنسرت های بیشتری رو ویدیوشونو قرار بدید. ممنون⁦( ╹▽╹ )⁩

کنسرتا اکٍرا ویدیو رسمی ندارن متاسفانه. همه فن کم هستن و بدون زیرنویس... :(((

چرا کامل دانلود نمی شه

فایل که کامل هست... تا الان چیزی حدود 200 نفر بدون مشکل دانلودش کردن
میشه بگید چه اروری براتون میده؟
اگه از سیستمی مثل لپ تاپ استفاده می‌کنید پیشنهاد میکنم از نرم افزار Download Manager استفاده کنید تا دانلود سریعتر و مطمعن تری داشته باشید و اگه سرعت نتتون ناپایداره، فایل در پروسه دانلود آسیب نمیخوره
اگر از گوشی برای دانلود استفاده میکنید اپلیکیشن ADM رو پیشنهاد میکنم که نقش Download Manager رو برای گوشی ایفا میکنه


فایل زیرنویس رو نمیتونم باز کنم برنامه ی خاصی میخواد 

خیر برنامه خاصی نمیخواد
یا اسم فایل زیرنویس و فایل فن میتینگ رو مثل هم کنید، (فرمت هاشونو تغیر ندید، فقط اسم)
یا اینکه فایل زیرنویس رو بِکِشید تو پلیری که داره فن میتینگو پخش میکنه.

سلام.خسته نباشید.میشه لطفا همون فن کم اون یکی فن میتینگ تایلند رو قرار بدید؟چون دوست داریم ببینیم ولی متاسفانه جایی نیست.با زقرنویس انگلیسی هم مشکلی نیست.ممنون🙏

سلام تشکر
باشه
پستشون بزودی اضافه میشه

دمتون گرم اصلا پیدا کردن لینک دانلود فن میتینگ ها خیلی سخته خیلی خوشحال شدم که دیدمش 🥰🥰

میشه فن میتینگ تایلندشون رو هم بزاری همونی رو میگم که توش یه جا ییبو به جان میگه مراقب مچ دستش باشه من تو یوتیوب دیدمش ولی دان کردن و راحت دیدن یه چیز دیگس 😅😅

سلام
راستش فن میتینگ های تایلند فن کم هستند و ویدئو رسمی و زیرنویس ندارن اما از اونجایی که درخواست براشون داره میره بالا، چشم. یکم برای دانلود و آپلود فن میتینگ ها بهم وقت بدید، بزودی پستشون رو میذارم

این فن میتینگ ها زیرنویس فارسی ندارن؟

فقط اولی داره.😭😭😭😭😭😭😭😭😭

متاسفانه نه...
هیچ کدوم زیرنویس انگلیسی ای که چسبیده نباشه و بشه ترجمش کرد ندارن به غیر از همون اولی

چرا فقط یه دونه از فن متینگ ها زیرنویس فارسی داره؟

بقیه شون زیرنویس انگلیسی جدا نداشتن که بشه ترجمه شون کرد 

فن میتینگ های nanjing که زیرنویس انگلیسی دارن، نمیشه ترجمه فارسیشم قرار بدین؟🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

متاسفانه زیرنویس چسبیده هستن و زمان بندیشون خیلی زمانبره

سلام خیلی ممنون بایت قرار دادن فن متینگ ها

خواهشا خواهشا میدونم خیلی زمانبره و خیلی هم کار سختیه ولی اگه میشه اون فن متینگ هایی که زیذنویس انگلیسی دارن رو ترجمه کنید ممنون میشم

سلام
فن میتنیگ هایی که زیرنویس چسبیده هستن زیرنویس فارسی نمیشه زد. زمانبندی دیالوگ ها دشواره

سلام ممنون بابت قرار دادن فن متینگ ها

ببخشید سوالی داشتم زیرنویس اینارو ایا میتونیم تو سایتی یا کانالی تو تل پیدا کنیم؟

سلام
اوناییشون که زیرنویس داشتن رو تو همین پست گذاشتم
اگر چنل یا گروه دیگه ای براشون ساب زدن حقیقتا من در جریان نیستم ولی فکر کنم کسی ساب زده باشه

اون برنامه ای ک جان توس خندید ترند جهانی شد اسم برنامه چی بود 

راستش درست نمیدونم منظورتون کدوم برنامه ست، میشه یکم توضیحات بدید؟ 

سلام هنوزم هیچ فایل رسمی پیدا نکردین که ترجمه کنید و زیر نویس بزارید روی این فنمید ها؟

سلام خیر
فکر نکنم فایل رسمی از اصلا ازشون منتشر بشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به وبلاگ طرفداران Wang Yibo خوش اومدید ^^
امیدوارم از مطالب این وبلاگ لذت ببرید.
کپی مطالب " فقط " با ذکر منبع مجاز است
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan