اولین فنکلاب 王一博

[OST] آهنگ های انیمه Mo Dao Zu Shi

×پست درخواستی×

اوپنینگ فصل یک و دو

1. Drunken Dreams of The Past (醉梦前尘)

2. بیکلام Drunken Dreams of The Past (醉梦前尘)

اندینگ فصل یک

1. Inquiry (问琴)

2. بیکلام Inquiry (问琴)

اندینگ دوم فصل یک

1. No Envies (不羡)

2. بیکلام No Envies (不羡)

اندینگ فصل دو

1. Unchanging Youth (少年如故)

 

دانلود تمام آهنگ های انیمه فصل و دو به صورت یکجا

تعداد آهنگ ها: 90

حجم آلبوم: 217 مگ

 

آهنگ های ژاپنی انیمه [نسخه دوبله شده دونگهوا به زبان ژاپنی]

اوپنینگ فصل یک

1. CIVILIAN - Senya Souka

اندینگ فصل یک

1. Aimer - 季路

اوپنینگ فصل دو

1. CIVILIAN - Shirube

اندینگ فصل دو

1. Aimer - Cold Rain

 

کپی "فقط" با ذکر منبع

سلام وقتتون بخیر

خود انیمه رو از کجا میتونم پیدا کنم؟ 

اصلا با ساب یا بدون ساب حتی جایی ندیدم واسه دانلود :(

سلام
سایت انیمه لیست به احتمال زیاد داره

سلیقه مو میدونی دیگه! به نظرت با اهنگاش حال می کنم؟😁

اوممم نچ
فک نکنم

میشه لطفا برای دانلود اهنگ ثانیه نزاری و آزمون نپرسی ربات هستیم یا نه

و لطفا لایرایس هم براش بزار منظورم متن آهنگه ممنون که زحمت میکشی

لطفا یه کاری کن که بیشتر از یه بار حق نظر دادن داشته باشیم

راستی سایتت مشکل داره من نتونستم دو اهنگ آخری رو دانلود کنم

نه
ترجمه آهنگایی به جز آهنگ های وانگ ییبو تو وب قرار نمیگیره
نظر دادن محدود نیست
لینک تو آهنگ آخر چک شد و مشکلی نداشت

سلام در رابطه با اوپ و اندها که قزار دادید من روی هر کدوم از لینکها کلیک میکنم ارور 403 میزنه 

مشکل از کجا هستش؟ 

سلام
یه هفته ای پیکوفایل مشکل داشت
الان لینکا درست شدن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به وبلاگ طرفداران Wang Yibo خوش اومدید ^^
امیدوارم از مطالب این وبلاگ لذت ببرید.
کپی مطالب " فقط " با ذکر منبع مجاز است
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan