اولین فنکلاب 王一博

[Gallery] تصاویر Wang Yibo در 2021 12th Yuehua Family Concert

 تصاویر و شات هایی زیبا از ییبو در کنسرت یوهوآ فمیلی

486 شات از فرش قرمز + افتتاحیه و اختتامیه کنسرت+ اجرای ییبو + آپدیت آفیشال ==» کلیک

حجم 603 مگ

 

کپی "فقط" با ذکر منبع

چقدر خوب بود اون شب چقدر همه چیز کنسرت بهم چسبید واقعا  *-*

مرسی گذاشتی عزیزم ^-^

واقعا هایپ اجراش فراموش نشدنیه
خواهش میشه عزیز ^^

سلااااام من بعده مدت ها اومدمممممممم 👋🏿👋🏿

چقد خوبه ک این پستو گذاشتیییییییی 👌🏿🎉

ییبو خیلی جیگر شده بود اینجا 🤩

من از دیشب ک میشه گف موزیک ویدیوعه آهنگ جدیدش اومده تا الان صد بار دیدمش..چجوری میتونه انقد خوب و خفن باشههه؟؟؟؟؟ 

احساس میکنم خیلی هیجان زده شدم 😅😅

دیگ میرم..

خدافس 👋🏿

سلامممم ولکام بککککک
اگه از این آهنگش چیزی نمیومد واقعا شاکی میشدم!
چونLoL برای دو سه تا ورژن دیگه این اهنگ کیلیپ توی چنل یوتیوبش گذاشته بود و من5/6 روز پیش ک  داشتم دنبال ورژنی ک ییبو خونده میگشتم اون رو پیدا نکردم... دیگه داشتم ناامید میشدم که دیروز برای مسابقات LoL کلیپشو دادننننن😍😍😍 هم کلیپ هم آهنگش به شدت اعتیاد اورن👌
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به وبلاگ طرفداران Wang Yibo خوش اومدید ^^
امیدوارم از مطالب این وبلاگ لذت ببرید.
کپی مطالب " فقط " با ذکر منبع مجاز است
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan