اولین فنکلاب 王一博

[Gallery] تصاویر Wang Yibo در The Untamed Concert Nanjing

 تصاویر و شات هایی زیبا از ییبو در کنسرت The Untamed در نانجینگ

(شب اول و دوم)

233 شات از کنسرت+ آپدیت آفیشال شب اول 191101==» کلیک

حجم 103 مگ

360 شات از کنسرت+ آپدیت آفیشال شب دوم 191102==» کلیک

حجم 124 مگ

 

کپی "فقط" با ذکر منبع

من چرا نمیتونم دانلود کنم :(

تا mediafire میره دانلود نمیکنه :((

من الان لینک شب اول رو امتحان کردم راحت تا دانلود رفت که! :(
برات چه اروری میاره عزیز؟ 

ییجان شیپرای عزیز کجان؟😍😍😍😍

(میدونم داری خشابتو عوض میکنی😍)

🙂 دیگه چوپر کفاف نمیده
نیاز دارم با outlaw بنفش یا Rytec لجندری هد شاتت کنم... اما فقط ناکد دوان شی... و من میام بالاسرت وایمستم و از تک تک لحظه های آخری که داری جون میکنی لذت میبرم 👌
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

چر خوردم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

پس اگه بخوای ناکد داون بشم باید هدشات بزنی😂😂

**** ****** ***** *** *** *** *********

🤦🤦🤦
Oh for the love of God 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به وبلاگ طرفداران Wang Yibo خوش اومدید ^^
امیدوارم از مطالب این وبلاگ لذت ببرید.
کپی مطالب " فقط " با ذکر منبع مجاز است
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan