اولین فنکلاب 王一博

[Single] آهنگ No Sense از Wang Yibo

 

1 - 王一博 - 无感

2 - 王一博 - 无感 (inst.)

 

برای خوندن معنی آهنگ کلیک کنید ==» کلیک

 

کپی "فقط" با ذکر منبع

Hello YanD😍😍😍😍

به به چقدر وبت خوشگله!!!اوفففف نابودشمممم خیلی دوسش دارمممممم 

بالاخره یه وب برای این ییبوی کوچولو پیدا شد😭😍😭😍😭😍

مرسی که زدیش سورپرایز خیلی خوبی بود💙

آرگه ^^
مرسییییی
تو از اونور سیستمت نابود، سیستم من از این ور XD
تازه از هنگ در اومدم بعد دوباره ریستارت
بعله بعله پسرمون حیف بود خو!
مرسی که اومدی ^^

اخ یان دی، نمیدونی چه دهنی ازم دیشب سرویس کرد الانم دارم با کلی مدارا باهاش رفتار میکنم مثل ادم کامنت بذارم 😐✋

قربونت دی دی کوشولوی من😘

عه خب خداروشکر درست شد
همیشه مگه چجوری باهاش رفتار میکنی آرگه؟ 😁
^^

همیشه خیییییلی آروم رفتار میکنم گاهی اعصابمو با هنگ کردناش داگی میکنه، آشنایی با من که!😂

بعله بعله آشنا هستیم😂😂

تونستم دانلود کنم ممنونم

سلام، خوشحالم درست شد

سلام آدمین جون لطفا آهنگ جدید ییبو رو تو سایت بزارین ممنون.

گذاشتم عزیز

من عاشق این آهنگشم

هم عاشق متنش هم صدای ییبو کلا یه چیز دیگست

❤❤❤❤❤❤

 

فوق العاده است این آهنگش👌👌👌 
همه چیشو دوست دارم

سلام سلام ادمین خیلی ممنون بابت وبلاگ عالیتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت حیف نمیتونم تو بیان ثبت نام کنم وگرنه عضو وبلاگت میشدم عاشققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق ییبوعم لعنتی خیلی کیوتح😭😭😭
 

درود درود بر تو ^^
مرسیییی
عیبی نداره :) ممنون که کامنت گذاشتی
عشقه عشق!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به وبلاگ طرفداران Wang Yibo خوش اومدید ^^
امیدوارم از مطالب این وبلاگ لذت ببرید.
کپی مطالب " فقط " با ذکر منبع مجاز است
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan