اولین فنکلاب 王一博

[Dance] رقص با آهنگ Swalla توسط Wang Yibo

دانلود با کیفیت 1080p ==» کلیک

حجم 32 مگ

 

کپی "فقط" با ذکر منبع

خدایا یکی منو بگیرهههه عررررر

لیسا هم با این اهنگ دنسیده بود ولی ییبو خیلی جذااااااابترههههههههه😍😍😍😍😍😍😍

جدی؟ ندیدم دنس لیسا رو ولی میدونم پسرم تو دنس کم نمیاره 😆

هوممم اینطوری که میگی یه تصور عجیبی توی ذهنم میاری رایان! 😈😁

اخه به لیسا میگن د.ن.س ماشین! بس که سریع یاد میگیره و بدنش نرمه! د.ن.ساشم معرکه ست! ترکیبش با ییبو قشنگ نمیشه؟

هیونگ نیم :/ 
ذهنت توی سناریو سازی یکم بیش از حد فعال نیست عایا :/
عاخه من نمیفهمم چگونه!!! از اون ور ب من پیام میدی مخ دوست پسرتو میخوان بزنن و میخوای سر اون دختره رو که فقط اندکی با این بشر حرف زده رو بیاری، از اینور اینجا سناریوهایی میگی که من دوباره اون‌طوری مشت هامو باز و بسته کنم...
چیه اون اصطلاح؟ با ی دست میدی با ی دست پس میزنی؟ با دست میدی با پا پس میزنی؟ همون! 😅

عاشق این ضرب المثل نوشتنت شدم عرررررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂ترکیدم😂😂😂😂

 اره همون😂😂😂 عاشق وقتی ام که مشتتو باز و بسته میکنی هانسکم 😍 حرص خوردنت بسی کیوت می باشد😍

همیشه تو ضرب المثل گفتن اینطوری میشم 😥 
 هنوزم نمیدونم درستش کدومه🤔
حرص خوردنم اصلا هم کیوت نیست! 
چقدر با خودم جنگیدم موقع گنک یور هارت دیدن !

ای وای یاد #کیوت_نیستم هامون نبودم 😄

"با دست پس میزنی با پا پیش میکشی"

😁 
اهااااا.... چ اصطلاح سختی😅

پیکو میذاری برا دانلودش؟

عه لینکش خراب شده
آره الان درستش میکنم...
ممنون که گفتید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به وبلاگ طرفداران Wang Yibo خوش اومدید ^^
امیدوارم از مطالب این وبلاگ لذت ببرید.
کپی مطالب " فقط " با ذکر منبع مجاز است
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan