اولین فنکلاب 王一博

[Performance] اجرای آهنگ Dragon Fist توسط Wang Yibo

دانلود با کیفیت 720p ==» کلیک

حجم 44 مگ

دانلود پشت صحنه فوتوشوت این اجرا با کیفیت 720p ==» کلیک

حجم 11 مگ

 

کپی "فقط" با ذکر منبع

این همون اجرای مرگی نبود که با چند شات داشتیم آب قند لازم میشدیم؟!

این همون اجرایی نبود که میگفتیم چه بلایی سرش اومده و من گفتم هربلایی سرش اومده ای کاش من سرش میوردم (😁) و آخر فهمیدیم آوت فیتش بوده؟

خدایا به کجا پناه ببرم😭😭😭😭😭

دانش میکنم هونس...

دستت درست گذاشتیش😭💚👌🏻

چرا چرا همونه 😂
بعد پشت صحنه اش قشنگ نشون میده بچه برا بستن بانداژ دور دستش چقد گره خورده 😂👌
استفاده از بانداژ برا اوت فیتای ییبو، واقعا بازی با قلب فناس چون ییبو خیلی آسیب میزنه ب خودش واسه همین نمیشه تشخیص داد این الان فیکه یا واقعی 😅
خواهش خواهش ><

سلام خسته نباشی 👋🏿💚

من نمیتونم اینو دانلودش کنم 

مشکل از منه یا این؟؟🤔

سلام مرسی><
چه اروری برات نشون میده؟ چون من الان لینکو چک کردم راحت صفحه مدیا فایر رو باز کرد و لینک سالم بود

اوکی شد 😅

مرسی ک جواب دادی ❤️

عه خب خداروشکر
خواهش میشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به وبلاگ طرفداران Wang Yibo خوش اومدید ^^
امیدوارم از مطالب این وبلاگ لذت ببرید.
کپی مطالب " فقط " با ذکر منبع مجاز است
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan