اولین فنکلاب 王一博

[Gallery] تصاویر Wang Yibo در Anmuxi Fanmeeting

 تصاویر و شات هایی زیبا از ییبو در Anmuxi Fanmeeting

206 شات از فن میتینگ ==» کلیک

حجم 190 مگ

 

کپی "فقط" با ذکر منبع

ری ری :")

رییییییییییی :")

دلم برات تنگیده بوووود:(

 

آنا چان^^
واتاشی مو ><

حالت چطوره؟

هق..

چقد کم پیدا شدی :(

عاقا این سوالو از من نپرسین.. دروغ نمت بگم بهتون XD

ت خوبی؟ ^-^

چند روز به شدت درگیر سیستمم بودم. نرم افزار روش نصب نمیشه!
آخر سر هم به نتیجه ای نرسیدم امروز باید برم بدمش دست یه کار بلد
بعدشم My strange Friend ییبو رو تموم کردم و سریال Love Actually ییبو و Hero's in harms way که شیائو توش هست رو شروع کردم
الانم تازه آپدیتای جدید ییبو رو اونور گذاشتم ( اون یکی وب)
الانم میخوام پک عکس درست کنم از فن میتینگای چند روز پیشش

آیگو :(
باشه نمیپرسم

>< من خوبم آریگاتو

چقد روزای پر مشغله ای داشتی 0_0

خستع نباشی دلاورررر ^-^

 

:] ♡

 

خوب بااااش.. ^^

ب منم سر بزن.. وگرنه بات قهر میکنم -_-

#مود حساس :/

هعیییی.... لپ تاپم الان تو اتاق عمله😭😭😭
یک هفته هم عملش طول میکشهههههههههههه

>< بله چشششششم کیوتی
😁

هیع..

اتاق عمل ترسناکهههه :"""(

یا خدااا..چ بلایی سرش اوردی ک بیچاره یه هفته تو اتاق عملههههه؟؟؟!!!..

 

:(

ینی ب جان خودم تنها کسی ک بم نگفته بود کیوت تو بودی.. ک اونم گفتی...الان باید از خدا بخوام منو خر کنه؟..!!!!

T---------T

ویندوزشو خیلی وقت بود اپدیت نکرده بودم
روش بازی های سنگین نصب کرده بودم و بهش فشار اومده بود
درایوام پر بود و سرعت سیستم رو اورده بود پایین
لپ تاپم😭😭😭 برگررررد قول میدم باهات ایندفعه خوب باشمممم


😅 اخی... حرص خوردنتم کیوته

چرا انقدر آبی بهش میاد؟!

وووووشش عارههههه آبی کمرنگ... مثل ردا های آبی آسمونی وانگجی ><

الهی * اشک*

برو دعا کن زنده برگرده :|

یه صلوات بده خخ :/

 

من سخنی ندارم..

میرم خودکشی :|

زنده برمیگرده! گفتن حالش خوب میشه ولی نیاز به یه فول چک عاپ داره
><

عه! نگووو:( 
ری ری رو میخوای تنها بذاری و بری؟

ایشالااااا..

خدامیدونه چ بلایی سر اون بیچاره اوردی :|~~~

 

 

:(

نع..

نمیخوام .. هق..

 

 

ادامش :

وات د هللللل؟.. اون روی مزخرف منو نکشین بیرون نامردااااا.. من خیلی سگ اخلاقممم چرا اینجا اینطوری میشمممم؟؟؟ تتصتستستت

* خنده عصبی *

😭😭😭 هعییییییی


آفرین! حالا شد>< از راه دور یه بغل بفرست برا ری ری!

😁 ای خدا ! کیوت! مارشملووووو! نمیدونم چرا ی دفعه ای تصور مارشملو ازت تو ذهنم اومد🤔 آناملوووووو! آنا + مارشملو >< کیوت و خوردنی😄

بغللللللل ~(♡~♡~)

 

چرا حس میکنم منو یه بچه ی سه ساله در نظر گرفتی؟ :|

چراااا؟.. ب کدامین گنااااه؟ :|

 

وات؟.. وااااااات؟..

این زندگی ارزش زندگی کردن نداره :|~~

مارشملو چرااااا؟؟..خداا منو گاو کنننن..

اناملوووووو چیهههع؟؟؟؟!!!!!...

ن..این دفه واقعا میرم خودمو پرت کنم از یه جا..

سیستمم ریخت بهم .. :|

ووویییی اره خیلی حس نی نی ای بهت دارم اما!!! به خودت نگیر، من این حسو نسبت به همه دارم حتی کسایی که ازم 10 سال بزرگتر هستن!

آناملووو! واهای چقدر از خلاقیت خودم راضیم!😂👌 
بسکه کیوتی! ( الان داری بسی حرص میخوری نه؟ 😁 )
عه نهههه نرووو
😂 

-__________-

نی نی!!!!!!!!!؟؟؟؟؟

ناموسن؟ -________-

10 سال بزرگتر خدایی نی نی نمیشه :|~~

 

نامرد :"(

خداااا..

حرص؟..حررررص؟؟!!!.  *خنده عصبی*

دارم خودخوری میکنممممممممممممممممم.نثنثسننسسنسنثن

میرم :|~

چرا میشه... :| 
😅😅😅 اوه فکر کنم زیادی حرصت دادم!
بیا! نرو! آناملو!  (واو قافیه رو 🙄)

تو ذهنت زیادی خلاقه :|~~♡

 

خیلی :"(((

من کیوت نیستم.. من خیلی ادم لش و بی حوصلیم باور کن !!!..

نمد بیان چی داره منو اینطوری میکنه :]

 

اناملو!!!!!!! 🔨🔨🔨🔫🔫🔫

عاری عاری میدونم اصلا خلاقیته که لحظه به لحظه از این ذهن تراوش میکنه😂😂😂

مگه لش و بی حوصله نمیتونه کیوت باشه!

آناملو دوووووست><

سقف ترک برداشت لنتییییی XD

 

نع... لش لشه :|~~

کیوت ینی گوگولی.. ک من نیستم :|~~

 

ولی خود اناملو داره حرص میخورههههههه..

عه سقف اونجا هم ترک خورد؟ اینجا هم همینطور😅
کیوت نیستی یا دوست نداری کسی بهت بگه کیوت؟
من خودم دوست ندارم کسی بهم بگه کیوت 

ولی ری ری بسی داره لذت میبرههههه😄

XD

دیوونه ای دیگ چیکار کنم :]

 

در نظر خودم نیستم..

ولی همه میگن هستم و این خیلی حرصم میده..

عه..ینی الان بت بگم کیوت حرصت میگیره؟ :)))))))

 

نامرررررد :""""""""(

😂😂😂

اهااااااااا ~
هیع :| نههههههه اصصصصصلا

><
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به وبلاگ طرفداران Wang Yibo خوش اومدید ^^
امیدوارم از مطالب این وبلاگ لذت ببرید.
کپی مطالب " فقط " با ذکر منبع مجاز است
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan