اولین فنکلاب 王一博

[Gallery] تصاویر Wang Yibo در Lyfen event 2020

 تصاویر و شات هایی زیبا از ییبو در Lyfen event

184 شات از مراسم ==» کلیک

حجم 143 مگ

 

کپی "فقط" با ذکر منبع

هعییییی.. عر.. دیگ جذابیتم حدی داره.. ییبو شورشو در اورده.. :")))))

 ری ری یه سوال دارم.. مدل موهات چجوریه؟ 😂

میخوام شخصیت انیمه یافت کنم پس بگو :|🔨🔨🔨🔨

خداوکیلی شورشو در اورده! ببین این eventها خوبن! بچه صاف و ساده و اتو کشیده اومده نشسته، دارم عکس جمع میکنم برا میتینگ shu uemura ک دیروز بود.... اونا.... هولی شت😅 
مدل موهام الان ... صاف یکم موج دار، تا سر شونه هام! 
عاشقتم ک با چکش اومدی سراغم!😂

یا خدا.. من مطمعنم قلبم نمیکشه TT

خاب خوبه.. 

میدونم میدونم لازم نیس اعتراف کنی 😂😂😂

خوبه بت گفته بودم بم سر بزنی.. نامرد T^T

0.00001 ثانیه بعد :

عه.. گومنه.. وبم بسته بود :|

* شترق *

# صدای کوبیدن دست ب پیشونی :/

یه صدای پس گردنی هم اضافه کن :|
من بودم :| یه پس گردنی محکم بهت زدم ک دفعه بعد وبلاگتو اینطوری نبندی :|

خاب.. شاتاروق خوبه برا صداش؟ XD :/

 

چشم خواستم ببندم بت میگم حتما :")

 

حالا بام قهر نکن سکته میکنم TT

"شاتاروق" 😂😂😂

خخخ نه قهر نیستم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به وبلاگ طرفداران Wang Yibo خوش اومدید ^^
امیدوارم از مطالب این وبلاگ لذت ببرید.
کپی مطالب " فقط " با ذکر منبع مجاز است
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan