اولین فنکلاب 王一博

[News] تبریک به Yibo برای برد جایزه Most Welcomed actor در جشنواره 2020 Golden Eagle

ییبو امروز با کسب 2,662,254 رای، جایزه پذیرفته شده ترین بازیگر جوان رو در 30اُمین جشنواره Golden Eagle، برای نقش "جی شیانگ کُنگ" در سریال Gank your heart کسب کردheart

 

 

Download
حجم: 2.28 مگابایت
 

ترجمه صحبت های ییبو :

" سلام به همه، من دوستی جدید برای Golden Eagle، وانگ ییبو هستم، بسیار ممنونم برای افتخاری که به من با دادن جایزه عقاب طلایی دادید. جایزه ای که من گرفتم... اه درسته، جایزه ای که من گرفتم، جایزه بازیگر پذیرفته شده توسط تماشاگران هست. من میدونم که این جایزه رو بخاطر این گرفتم که افراد زیادی رو دارم که به عنوان تماشاچی من رو ساپورت میکنند و منو دوست دارند اما در آینده، من سخت تر تلاش میکنم تا لیاقت این جایزه رو با پشتکار و شانس خوب بدست بیارم"

 

جایزه ای که ییبو امروز گرفت، جایزه مهمیه و ییبو میدونه که در کنار افراد باسابقه رقابت میکنه و هنوز کم تجربه است و در سریالهای زیادی نبوده ولی با اینحال، با ساپورت فندومش تونسته این جایزه رو بگیره برای همین توی سخنرانیش گفت که بیشتر و سختتر تلاش میکنه گرچه همین الانم لایق این جایزه هست، ولی هنوزم انتظارش از خودش بیشتره >< ییبو همچنین توی یکی از مصاحبه های امروزش خبر داد که سریال Being a Hero و Legend of Fei ئِش سال دیگه پخش خواهند شد ^^

گاد چقدر حس افتخار دارم بهش ><

یوهوووووووو......آخجون .....دست جیغ سوت👏👏👏👏👏

🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎆🎇🎆🎇🎆🎇🎆🎇🎆🎇🎆🎇🎆🎇🎆🎇🎆🎉🎆🎉🎆🎉🎆🎉🎆🎇🎆🎇🎆🎇🎆🎇🎆🎇🎆🎉🎆🎇🎆🎇🎆🎇🎆🎇🎆🎇🎆🎇🎆🎇

🎉🌼🎉🌼🎉🌼🎉🌼🎉🌼🎉🌼🎉🌼🎉🌼🎉🌼🎉🌼🎉🌼🎉🌼🎉

واقعا هم لایقه ......ولی خب ییبو ست و تلاش افسار گسیخته اش

چقدر ذوق کردم 😭😭😭😭

واهای عارههه
" تلاش افسار گسیخته" رو خیلی خوب اومدی👌

خب این پستت بهتره ری ری جان

🍁🍁🍁🌹🌹🌻🌹🌹🍁🍁🍁

🍁🍁🍁🌹🌹🌹🌹🌻🌻🌹🌹🌹🌹🍁🍁🍁

🍁🍁🍁🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌻🌻🌻🌹🌹🌹🌹🌹🌹🍁🍁🍁

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🍁🍁🍁تولدت مبارک🍁🍁🍁🌹🌹🌹🌹🌹🌹

🍁🍁🍁🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌻🌻🌻🌹🌹🌹🌹🌹🌹🍁🍁🍁

🍁🍁🍁🌹🌹🌹🌻🌻🌹🌹🌹🍁🍁🍁

🍁🍁🍁🌹🌹🌻🌹🌹🍁🍁🍁

عمرت صد ساله عزیز جان

مثل ییبو هیچ وقت شکست و نپذیر و برو جلو😉

واهاااای ><
کوماووو~
:)
جمله آخرت... >< دقیقا عهدی بود که با خودم امروز بستم! واو...
ممنون بابت تبریک ^^
خیلی خیلی ممنون!

😊😊😊

پس یه تلپاتی کوچولو با هم داریم

خواهشیات

زیاد همو نمیشناسیم ولی بازم با دونستن اینکه تولدته وظیفه ام بود تبریک بگم😊

><
وظیفه نبود! لطف کردی ^^

قد و بالای تو رعنا را بنازم 🤩

به این دختره هم بگید بره کنارررررر😑

اوه اوه اوه... تو از منم بدتری کXD
دختره خودش ازدواج کرده، همکار ییبو توی سریال Legend of Fei ئشم هست!
تو مراسم ییبو رو به کارگردانای معروف معرفی میکرد و کلا هواشو داره^^
اینقدر خوشم میاد ییبو هرجا میره همه ساپورتش میکنن!
تو مراسم دیروزم دوربین یه لحظه رفت رو ییبو، فنها جوری جیغ کشیدن که کسی که داشت حرف میزد گفت چیشدهXD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به وبلاگ طرفداران Wang Yibo خوش اومدید ^^
امیدوارم از مطالب این وبلاگ لذت ببرید.
کپی مطالب " فقط " با ذکر منبع مجاز است
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan