اولین فنکلاب 王一博

[Gallery] تصاویر Wang Yibo در Ele.me event 2020

 تصاویر و شات هایی زیبا از ییبو در Ele.me event

295 شات از مراسم + آپدیت آفیشال

پارت 1==» کلیک

حجم 222 مگ

پارت 2==» کلیک

حجم 189 مگ

 

کپی "فقط" با ذکر منبع

سلام رایان جان خوبی عزیزم ؟

تولدت مبارک دونگ سنگم 🎉 🎈🎂🎈🎉

امیدوارم همیشه خوشحال و سلامت باشی 😍

میانه من دقیقن نمیدونم تولدت چه روزیه 😭

هیونگ خیلی دوست داره ❤❤❤ مراقب خودت باش .

 

آرامممممممممممممممممممممممم
الان نمیدونم بزنمت که اینقدر نبودی و رایان رو دلتنگ ولکردی رفتی یا از خوشحالی اینقدر محکم بغلت کنم که نفس کم بیاری! هر دو! دلم میخواد هر دو رو انجام بدم><
همین دو سه روز پیش به نونا داشتم می گفتم دلم چقدر برات تنگ شده هیونگم!
ممنونم:) از ته قلب ممنونم که به فکرم هستی... من از تولد و اینا خوشم نمیاد،حتی اصلا برام مهم نیست اگه کسی یادش بره و کلا روش حساس نیستم اما اگه باعث میشه که تو بهم سر بزنی... کاش هر روز تولدم بود!
هیونگ... یه راه ارتباطی از خودت بزار... من دلم واقعا میگیره 
دیگه اینستا نداری؟ یا هنگ اوتز؟

😂😂 آره هردوش خوبه 

منم دلم برات خیلی تنگ میشه ، میانه واقعن که همش نیستم 

آره میدونستم رو تاریخ تولد حساس نیستی 😂 ولی بازم تولدت مبارک 😍

راه ارتباطی ... نه نیستم تو اینستا و هنگ ولی چشم حتمن ، سعی میکنم :) خودمم خیلی دلم تنگ میشه و دلم میخواد باهات حرف بزنم و پیشت باشم .

بازم میانه که نمیتونم قول بدم ولی سعی میکنم بیشتر بیام . 

همیشه به یادتم رایانم و خیلی دوست دارم :)

عذر خواهی لازم نیست هیونگ! میدونم که برات سخته بخوای همیشه سر بزنی ولی... اینو بدون که رایان خیلی دلش برات تنگ میشه><
منم همیشه به یادتم آرامم^^ خیلی خیلی خیلی هم دوستت دارم :)
مواظب خودت باش هیونگم، هر جا ک هستی💙💜

راااااایااااااااانننننننننننن راااایاااانننن کن یو هیر می؟!؟!؟!؟هیییی پسرررر تولدتت مبارککک😭😭باورم نمیشه پیر شدی آه قلبم..😥امیدوارم ب همه آرزوهای قشنگت برسی ولی اول از همه یه شادی از ته ته ته قلب مهربونت رو برات آرزو میکنم،نمیشناسمت ولی تعریفاتو از یاسین شه شنیدم،دوستت دارمممم🥺بیا بغلم😥🥺کیک میخوام😐🚶‍♀️

آیگووووو مبینا >< ارهههه میبینی چه زود پیر شدم؟!!!!
ممنونم عزیزم :) آرزوی خیلی قشنگیه^^ این آرزو رو برای همه دارم
یاسین هیونگ منت نهادند، لطف دارند! خوده هیونگ بهترینه>< 
کوماوو🥺 بغل بغل ><
والا منم کیک میخوام :|

اخ اره،منم یکم دیگ پیرتر میشم،دونت ایت غصه😐😂😂

هوم،قشنگه،امیدوارم برآورده شه

آره هیونگت خیلی خوبهو چلوندنیه^_^چی بهش میگفتی؟!عام چی پارادوکس؟وای یادم نمیاد😐🤦‍♀️

بوسسسس😭❤کرونا ندارم

خب بخور😐🎂

هعییی... بسوزه پدر پیری!
آرههههه >< بسی چلوندنی و کیوت... بفهمه بهش گفتیم کیوت و چلوندنی میکشتمون XD
چیه پارادوکس؟ خدای پارادوکس؟
XD
سپاس^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به وبلاگ طرفداران Wang Yibo خوش اومدید ^^
امیدوارم از مطالب این وبلاگ لذت ببرید.
کپی مطالب " فقط " با ذکر منبع مجاز است
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan