اولین فنکلاب 王一博

[News] حضور Wang Yibo در سریال The Wind Rises in Luoyang تائید شد

نقش های اصلی سریال تاریخی The Wind Rises in Luoyang امروز به طور رسمی معرفی شدند. Huuang Xuan و Wang Yibo بازیگران نقش های اصلی مرد و Victoria Song بازیگر نقش اصلی زن خواهد بود. داستان این دراما از ناولی به اسم "Luoyang" نوشته Ma Boyong برگرفته شده.

برای رفتن به پست دانلود سریال کلیک کنید => کلیک

وووااااااوووو😻😻😻😻

>< سریال جدیییییییییییییییییییییییییییییییید

یعسسسسسسس....قسمت بشه اینو ببینم ....چون غیر آنتمد هنوز کار دیگه ازش ندیدم😅

اینکه تازه قراره فیلم برداریش شروع بشه... خدا میدونه کی پخشش میخوان بکن :(((
سریال My Strange Friendش قبل آنتیمد فیلم برداری شد اما بعد از پخش آنتیمد تازه همین امسال اومد :|
اما Legend of Feiئش فیلم برداریش تموم شده و سال دیگه پخش میشه!
واهای خیلی برا اون ذوق دارممممممم

واواواواواواواواو

ب عنوان یه میو و یه یونیکورن باید برم خدمو داااار بزنممممممممم*-*-*-*-*-*-*-*-*

میو؟
وای>< یه یونیکورن دیگه پیدا شد ~^^~

وااااااااااااااای لنتیااااااا چرا همچین میکنین باماااااااO-----O

چرا اینقدر دیر سریالا پخش میشن😭😭😭 الان افسانه فی ییبو فیلم برداریش تموم شده اما سال دیگه پخش میشه😭😭😭

یکی منو از برق بکشههه(ایموجی عررر)

😂😂😂 ایتس اوکی

ویکتوریا سونگ عضو گروه اف اکس f(x) که فندومشون میشه میو MeU ک فندوم خیلی اصلیمه:))

 

ایححح عارهههه

شوما ییبو استنی - یونیکورنم هستی؟؟

واااااووووو! نایس><

من یاماها (فندوم ییبو) ،یونیکورن، اکسو-ال، آرمی، آگاسه، استی، انسیتیزن....
در کل من مولتی فنم😅

عاااو پرفکتتت ..

 

منم مولتی ام و البته به شکل وحشتناکی اس ام استن😅😅

><
ما مولتیا وقتی گروها کامبکاشون تو هم میوفته خیلی نابودیم میشیم نه ؟×_×
الان این ماه( نوامبر)، بی تی اس، گات7، ان سی تی کامبک دارن... بکهیونم ک میخواد آلبوم ژاپنی بده... کای هم ک همه منتظر سولوشن... اصن... نابود XD

وای دقیقاااا *-*

نه جون میمونه برامون نه نت😂

اخ اخ دقیییییقا! 
نتی ک سر استریما مصرف میشه اصلا... هووففف
خدابخیر کنه😅

اینجانب یه فن تازه واردم که قشششششششنگ قاطی کردم!!! نمی‌دونم چی به چیه! از فضای کیدرامری و کیپاپری یهویی پریدم تو چین!!! جوگیر هم شدم تو وی چت و ویبو و تیک تاک و... اکانت زدم الان سرگیجه گرفتم!!! کاش حداقل یکم چینی بلد بودم می‌فهمیدم چی به چیه!!! دانشگاهمم تازه شروع شده! کلا به فنام!! همه چی ریخته به هم!!!! ولی هرگز پشیمون نیستم!! ♡♡

واووووو... دمت گرم!
دقیقا! منم دلم چینی میخوااااد... اما دانشگاه هستتتتتتتتتتتتتتت
کاملا میفهممت! به فندوم ییبو خوش اومدی ^^

ممنون!!❤🥺🤧

من با تمام قوا دارم ولی دست و پا شکسته دارم شروع می‌کنم که یاد بگیرم!! جایو!🤦‍♀️🥺🤧❤ به امید اون روز!

جایوووو><

افسانه فی و قهرمان بودن و این  بچه چقدر پر کار شده نمیگه مانمیتونیم این همه رو با هم ببینیم هنوز این تموم نشده اون میاد

پ ن : من خیلی خوشحالم 😇😇😇😘

الانم در حال ضبط سریال جدیدشه...😅
من هنوز نرفتم سر فی... همه اش ک برا دانلود بیاد میبینم چون یکم ... وقتی سریال شروع میکنم به طرز وحشیانه سریعی همه شو پشت سر هم میبینم😅 و زود تموم میشه! فعلا دارم The Wolf شیائو رو میبینم ک بسی قشنگه><

^^ عزیزم... 

چه جالب اسم این سریال Luoyang هست، اسم شهری که ییبو در اون متولد شده هم Luoyang هست

 

😍اره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به وبلاگ طرفداران Wang Yibo خوش اومدید ^^
امیدوارم از مطالب این وبلاگ لذت ببرید.
کپی مطالب " فقط " با ذکر منبع مجاز است
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan