اولین فنکلاب 王一博

[MV] دانلود موزیک ویدیو Happy new year از UNIQ

ورژن Uniq اضافه شد

دانلود تیزر با کیفیت 1080p ==» کلیک

حجم 14 مگ

دانلود با کیفیت 1080p ==» کلیک

حجم 83 مگ

دانلود ورژن UNIQ با کیفیت 1080p ==» کلیک

حجم 86 مگ

دانلود پشت صحنه با کیفیت 720p ==» کلیک

[ تصاویری از پشت صحنه ]

حجم 57 مگ

زیرنویس فارسی بزودی~

 

کپی "فقط" با ذکر منبع

با دیدن این ام وی یه سوال توی ذهنم اومد...

ییبو با کدوم از هم گروهیاش بیشتر از همه رفیق بوده؟

من خیلی با سونگ یون دیدمش
وقت کنم بیوگرافی یونیکم باید بزارم
اما در کل ییبو کنار اعضا خیلی خوشحال بوده
ن ک الان نیست اما... فاز اونموقعشو خیلی دوس دارم

سونگ یون هومممم..

اوکی میرم فیلماشونم سرچ میکنم ببینم بچم چقدر خوشحال بوده :( دلم برای این حالتاش تنگ شده... خیلی غم انگیزه...لوهانم همینطوری به نظر میومد :(

آره الان اون حالتاش رو نداره! میدونی، اکثرا توی گروه ها میبینی که بقیه اعضا چقدر از مکنه شون حمایت میکنن و یه حس راحتی ای بینشون پیش میاد... بدون گروه، ییبو خیلی تجربه ها رو تنهایی کسب کرده و اون حس حالی ک توی گروه بود رو نداره....
باز خداروشکر میکنم که ییبو با شیائو آشنا شد و الانم توی استریت دنسه، چون با شیائو و کاپتان های استریت دنس احساس میکنم یکم میتونه بگو بخند بکنه >< 
وای اون سه تا رو ک اصلا نگووووو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به وبلاگ طرفداران Wang Yibo خوش اومدید ^^
امیدوارم از مطالب این وبلاگ لذت ببرید.
کپی مطالب " فقط " با ذکر منبع مجاز است
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan