اولین فنکلاب 王一博

[News] Wang Yibo برنده جوایز Star King و All Rounder Artist در مراسم 2021 Douyin Star Night

تبریک به ییبو برای برنده شدن جایزه All Rounder Artist of the year | آرتیست همه کاره در مراسم DouYin Star Night.

 

Download
حجم: 2.64 مگابایت
 

"اون با تمام شور و اشتیاقش هرگز کوتاه نمیاد!" این پسر با وجود تمام توجهی که گرفته همچنان رشد میکنه و زندگی چند بعدی خودشو با باوری محکم نشون میده. محبوبیتش در Douyin خیلی زیاد شده و بیش از 400 بار در لیست هات سرچ Douyin بوده. 10 میلیون فالوور جدید بدست آورده و بازدیدش از 700 میلیون هم بیشتر شده. Douyin شاهد دستاورد های اون در موسیقی، بازیگری، ورایتی شوها و زمینه های دیگه بوده. ویدیوهاییش که مربوط به این زمینه هان بیشتر از 100 میلیون بازدید دارن. اون وانگ ییبو، آرتیست همه کاره ساله!

 

Download
حجم: 1.66 مگابایت
 

ترجمه صحبت های ییبو :

احساس افتخار، خوشحالی و خوش شانسی رو دارم که میتونیم چیزایی که بهشون علاقه دارم رو امتحان کنم.

 

همچنین تبریک به ییبو برای برنده شدن جایزه Star King of DouYin | ستاره پادشاه دویین !

 

Download
حجم: 8.55 مگابایت

 

ترجمه صحبت های ییبو :

خیلی از دویین بابت دادن این جایزه به من و حمایتش ممنونم. امیدوارم بقیه هم بتونن سریال Legend of Fei رو هم تماشا کنن و از دویین هم بیشتر استفاده کنن.

 

پی اس: شیائو جان و لی هم تو این مراسم بودن و جایزه گرفتن!

Proud of all of you ^^

به قول خودت تا فرصت گیر میاره تبلیغ فی رو میکنه 😂 کیوته کیووووت! چقدر این تیپش قشنگ بود! 

🙄 اوهووووع... امروز از اون روزای کمیابه ک ب ییبو میگی کیوت! تخته کو؟ تخته تختههه

چقد من این ست کردناشو دوس دارم عاشق این استایلش شدم خیلی خوب بود ❤❤❤

وای عاره^^
کلا این بشر خوش استایله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به وبلاگ طرفداران Wang Yibo خوش اومدید ^^
امیدوارم از مطالب این وبلاگ لذت ببرید.
کپی مطالب " فقط " با ذکر منبع مجاز است
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan