اولین فنکلاب 王一博

[Performance] اجرای آهنگ Longing for Glory توسط Wang Yibo به مناسبت روز پلیس

دانلود با کیفیت 1080p ==» کلیک

حجم 25 مگ

 

ویدیو با اینکه با حداکثر کیفیت گرفتمش بازم تاره. اگه ورژن بهتری اومد لینک جایگزین میشه

کپی "فقط" با ذکر منبع

چقد من منتظرت بودم بیای این اجرا رو بزاری😂

مرسی💕

ببخشید دیر شد :(((( قرار بود دیروز بزارم ولی بسیییی سردرد داشتم

نه بابا،عذرخواهی لازم نیست،اتفاقن هرچی انتظار برای به دست اوردن یه چیزی بیشتر بشه شوق و ذوق ادمم موقعی که به دستش‌میاره بیشتره و لذت بیشتری میبره🤦‍♀️😁

اخ اخ سردرد،خیلی بده😑من خودم میگرن دارم داغون میشم ،الان خوبی؟

 

 

آیگو>< 
گفته بودم خیلی ذوق دارم که برام کامنت میذاری؟ آره... تنکیو🙏
مال منم میگرنه... لنتی تا 4 صبح طول کشیییییید 😑
ولی الان خوبم~^^~

وایی جدی؟من همش احساس میکنم خیلی پر حرفی میکنم😂🤦‍♀️اخه وقتی یکیو میبینم که از یه چیز مشترک خوشمون میاد خیلی ذوق میکنم نمیتونم جلو خودمو تو حرف زدن بگیرم،درباره تو و وبتم همینطوره روزی که پیداش کردم اینقد عر زدمو ذوق کردم که نگو😆با خودم فکر میکردم قطعا معجزس😂

آیی،الان تو داری میگی من با تصورشم سرم درد میگیره ینی اونقدری که من از سردرد میترسم از بی سلاح موندن در جمع یه مشت تایتان نمیترسم😆🤦‍♀️

خوشحالم که الان خوبی،امیدوارم دیگه هیچ وقتِ هیچ وقت نه سردرد بگیری و نه هیچ اتفاق بدی برات بیفته^-^

 

 

نه نه! اصلا پرحرفی نمیکنی... واهای^^ منم!!! ساعت ها میتونم حرف بزنم وقتی بحث در مورد چیزی که دوست دارم باشه
"معجزه"... اوه گاد 🥺 *وی بسی ذوق کرده و تلاش میکند سر خود را در کیبورد فرو نکند*
چقدر که رو اعصابه این سردرد! به معنای کامل از کار و زندگی میندازتم. در بهترین حالت باید بشینم تو تاریکی و یه جای ساکت و ساعت ها بیکار بمونم تا خوب شه...
*گفتی تایتان برم قسمت جدید اتک رو ببینم
آیگو 🥺🥺🥺 کلی حس خوب از آرزوت گرفتم^^ ممنونم ازت :)
امیدوارم برای همه همینطور باشه ><

(≧∇≦)عوم‌عوم معجزه بود واقعا

اره خیلی رو اعصابه اصن من هروقت سردرد میگیرم با خودم میگم ینی ممکنه زنده بمونم🤦

واییی اتک🤧از وقتی اومده منتظر این قسمت بودم،بعد الان بخاطر امتحانا نمیتونم ببینم🥺

^0^ اره اره،منم امیدوارم

میشه مجازی‌بغلت کنم؟🤧

 

 

امتحانات و سردرد ... هر دو تا رو کاش میشد حذف کرد از زندگی😅
واهای>< یس یس
بغل مجازی نیز بسی دوست~^^~

اخ گفتی اره،هعی حیف که نمیشه

پس بیا بغلم ಠ~ಠ

*اغوش خود را می گشاید

 

 

بغل بغل
><

ویشش،سپاس(≧▽≦)

 

 

😆🙆

بگردم برای جفتتون :( و من درکمال بی شعوری فکر میکردم یان دی داره با خانواده وقت میگذرونه و نگو داشته درد میکشیده و حالشو نپرسیدم :|

اصلنم صدای ییبو قشنگ نیست و من ازش خوشم نمیاد! اصلا! میدونی که اهنگ مورد علاقمم Won't forget نیست 😎😐😭

ایگو هیونگ منکه دیگه به سردرد عادت کردم😅 اما واقعا... خدایا... این میگرن دیگه چی بود؟😭
من همچنااان فدای حس فن / انتی فن داشتنت نصبت ب ییبو ام!😂👌
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به وبلاگ طرفداران Wang Yibo خوش اومدید ^^
امیدوارم از مطالب این وبلاگ لذت ببرید.
کپی مطالب " فقط " با ذکر منبع مجاز است
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan