اولین فنکلاب 王一博

[210210-Photoshoot] تصاویر Wang Yibo در مجله Harper’s Bazaar

210210 فوتوشوت ییبو در مجله Harper’s Bazaar

[برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگ روشون کلیک کنید]

مشاهد بقیه در ادامه مطلب ~

 

 

210209 Wang Yibo x Harper’s Bazaar China March 2021 issue

 

 

 

Download 720P

مدت زمان: 47 ثانیه

حجم: 6.13 مگابایت
 

 210210 Wang Yibo x Harper's Bazaar behind the scenes

 

 

 

Download 720P

مدت زمان: 31 ثانیه

حجم: 4.12 مگابایت
 

یعنی من عاشق این عکساش شدم اصلا یه چیز دیگست

ولی جالبیش اینه که تو همه برنامه ها کلا تِمش جدیه عکساشم همش خفنه ولی فقط طرفدارای واقعیش میدونن چقد کیوت و گوگولیه 😍😍

قدری ک من فوتوشوت رفتم جمع کردم از این بشر!
اره... دائم داره با استایل جدید عکس میده و ترکیبی از کول و کیوته... 😍😍😍

عکس اولیه که گذاشتی ناااابودشم! چقدر این بشر کول افتاده! اوففففف😍

یاه یاه یاه...
هیونگ داره برای ییبو عررر میزنه
بزنم ب تخته

اره امروز خاصه :|

تا باشه ازین روزای خاص ^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به وبلاگ طرفداران Wang Yibo خوش اومدید ^^
امیدوارم از مطالب این وبلاگ لذت ببرید.
کپی مطالب " فقط " با ذکر منبع مجاز است
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan