اولین فنکلاب 王一博

[200515-Photoshoot] تصاویر Wang Yibo در مجله Marie Claire

200515 فوتوشوت ییبو در مجله Marie Claire

[برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگ روشون کلیک کنید]

مشاهد بقیه در ادامه مطلب ~

 

200515 Wang Yibo x Marie Claire

 

 

 

Download 720P

مدت زمان: 46 ثانیه

حجم: 5.84 مگابایت
 

 200515 Wang Yibo x Marie Claire Making

 

 

 

Download 720P

مدت زمان: 2 دقیقه 30 ثانیه

حجم: 21 مگابایت
 

200515 Wang Yibo for Marie Claire x DIOR

 

 



Download 720P

مدت زمان: 36 ثانیه

حجم: 4.1 مگابایت
 

200521 Wang Yibo x Marie Claire - Behind The Scenes

 

 

 

Download 720P

مدت زمان: 1 دقیقه 10 ثانیه

حجم: 12 مگابایت
 

Marie Claire (嘉人) screening hall

Download 1080P

حجم: 67 مگابایت

یه سوال،آقای وانگ ییبو قصد کشتن مارو داره آیا؟🤔

احساس میکنم خودش در جریان نیست که با فوتوشوتاش داره کشته بجا میذاره

یعنی اینکه الان من با این چهارتا فتوشاتش چهاربار سکته کردم عمدی نیست؟هوم درست میگی ییبو ادم با ملاحظه ایه 

ی لحظه احساس کردم دژاوو شد من این سوالو ی بار دیگه نپرسیده بودم🤔😂

 

 

اوه فوتوشوتایی بعدی رو نذارم پس؟
زیاد من به این سوال و جواب میرسم... احساس میکنم روتین همه فناش همینه

هققق🤧نه نه بزار سکته کردن با عکسای ییبوعم خودش عالمی داره🤧🤦‍♀️😂

پس در این مورد آیم نات الون

😂😂😂 ینی ببین ب جایی رسیدیم که حتی به سکته دادناشم راضی ایم
نوپ یور نات الون
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

یان دی چقدر برای فتوشاتای این ****** **** ***** *******

** ****** ***** ***** *

از اونجایی که اون جمله رو با ایموجی هارت آیز گذاشته بودی... احساس کردم نیاز بود کامنتو اندکی ... اره
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اوه کامااااان بذار بقیه هم فیض ببرن بیب! من دوست دارم همه رو بیارم توی ***** خودم ...فقط میخوام راه باز کنم از طریق ییبو😂😂😂😂 ب نظرم ****** سان کن فکر میکنن ******* **😂😂😂😂😂

ینی خوشم میاد 80 درصد کامنتات نیاز به کات داره (:(

بعدش که میام جواباتو ببینم حدودی میفهمم به چی ج میدی ینی  در این حد فاجعست کامنتام😂😂😂😂😂

مرسی که خودتم قبول داری هیونگ
شیه شیه

قربانت😍

شیه شیه رو با لحن ییبو گفتما!

قلق توام مثل قلق خودمه

باید بی توجهی کرد تا کرمتو نتونی بریزی😂

دلت میاد به کرمای یان دیِ یکی یدونت بی توجهی کنی؟ *ایموجی اشک در چشمان*

قربون دی دیِ نانازی و کیوت و لاولیم برممممم 😍😍😍😍😍 نه عشقممممم تو فقط کرم بریز اصن😍😍😍😍😍

آیم نات کیوت ولی چشم><
It's what i do!!! 😂

خوشم میاد در هیونگ آزاری مطیعی! 👽💀

مطیع؟ اوهوع....
A wolf can never be tamed 🐺
ولی کلا... هیونگ آزاری از حلال ترین لذت های دنیاست... 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** ** ******* **** *** ** **** ***

******* *** **** **** **

😅 کل کامنت میتونست سو تفاهم ایجاد کنه 

واو چرا؟!😂

خب جوابو بگو!😀

لاین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به وبلاگ طرفداران Wang Yibo خوش اومدید ^^
امیدوارم از مطالب این وبلاگ لذت ببرید.
کپی مطالب " فقط " با ذکر منبع مجاز است
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan