اولین فنکلاب 王一博

[Performance] اجرای Wang Yibo در Spring Festival Gala + کات مصاحبه

دانلود با کیفیت 1080p ==» کلیک

حجم 142 مگ

دانلود کات مصاحبه هاردساب انگلیسی با کیفیت 1080p ==» کلیک

[ تصاویری از کات ]

حجم 123 مگ

 

کپی "فقط" با ذکر منبع

من این دختررو از دور دیدم نشناختمش یان دی😑😑😑توی اینستا این اجرا رو حدودی دیدم

ووشششششش ذوقی که من کردم وقتی ییبو دست رباته رو گرفت...و با وجود huuuuge بودن دستای خودش، دستش تو دست رباته کوشولو بنظر میرسید.... اوه گاه... کیوت

چرا نمیتونم دان کنم یا ببینم؟؟ 💔

لینک ها از آپلودبوی حذف شده بودن. تو مدیافایر آپلود کردم براتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به وبلاگ طرفداران Wang Yibo خوش اومدید ^^
امیدوارم از مطالب این وبلاگ لذت ببرید.
کپی مطالب " فقط " با ذکر منبع مجاز است
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan