اولین فنکلاب 王一博

[190730-Photoshoot] تصاویر Wang Yibo در مجله NYLON CHINA

190730 فوتوشوت ییبو در مجله NYLON CHINA

[برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگ روشون کلیک کنید]

مشاهد بقیه در ادامه مطلب ~

 

190730 WangYibo - NYLONAugust issue cover Wang Yibo

 

Download 720P

مدت زمان: 49 ثانیه

حجم: 11.6 مگابایت
 

[UNIQ FASHION] 190812 Wang Yibo x Nylon China

 

Download 720P

مدت زمان: 1 دقیقه 16 ثانیه

حجم: 13.5 مگابایت
 

نباید این مدل مو و این تیپارو بزنه :| من خوشم میاد :|

هیونگ... تو دیگه تلاش کن که پنهانش کنی...
you are starting to like him... just admit it

نوپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ نووووووو اصلا هم ازش خوشم نمیاد، قبلا هم گفتم اصلا اهنگ وونت فورگت رو نمیدوستم و اهنگ مورد علاقم توی اهنگای انتیمد نیست 😊

هی هی هییییی...
ینی قشنگ میتونم حس کنم که چه حرصی از دست خودت داری میخوریا

این هی هی هیییییییی که نوشتی همون صدای خندته که میگی هیهیهیییییی مگه نه؟؟؟؟😂😂

قشنگ توی سرم پلی شد!

کوفت درد!!!!😍

یاپ اگزکلی...
الان صدای مزدا تو سرمه... سر کلاس مزدام

اخیش😍😍😍 تا تو باشی به عر زدن ها و احساسات متناقض من هیهیهی نکنی 😍😍😍

سوگوهه چینگویاااا

تو هدیه ای هستی از بهشت!

این دفعه خودشیرینی نکنی چینگویاااا وگرنه خودم پا میشم میام خونتون جای همکلاسیات 😍😍😍

خودشیرین خودتی...
تقصیر خودمه میام ماجراهای کلاس مزدا رو برای تو و آذر تعریف میکنم بعد ازم جوک میسازین.... هععییییی

😂😂😂😂😂 کنچاناااااا چینگویاااااااا 

خب باشه این دفعه رو کوتاه میام 😍 خودشیرینی کن😍😍😍

شاداااااااپ🔪🔪🔪

صدای جان گا برام پلی شد 😂😂😂😂

گوووود👌👌👌
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به وبلاگ طرفداران Wang Yibo خوش اومدید ^^
امیدوارم از مطالب این وبلاگ لذت ببرید.
کپی مطالب " فقط " با ذکر منبع مجاز است
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan