اولین فنکلاب 王一博

[210228-Photoshoot] تصاویر Wang Yibo در مراسم Weibo Night

210228 فوتوشوت ییبو در مراسم Weibo Night

[برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگ روشون کلیک کنید]

مشاهد بقیه در ادامه مطلب ~

 

فکر کنم بتونم از استایل مدیر عاملی جان بگذرم

اصلا هم به استایل پرنس طور ییبو کار ندارم(ممینینیحجثخثهثمیحثخثخ عوضیییییای جذاب،کل فرش قرمزو داشتم واسه این دوتا عر میزدم،حنجرم به فنا رف)

ولی میدونی چی منو تا مرز مرگ برد؟

تغییر استایل ناگهانی ییبو╥﹏╥لعنتی اخه این چ کاریه بفکرماهم باشಠ_ಥمثل همیشه هم رو موهاش کراش زدم ،اصلا خاصیت کراش پذیریشون خیلی بالاست

ولی بد کردن باهاش،اخه اون موتور چی بوددد😂😂😂کسی با هات ترین شخص سال همچین برخوردی میکنه؟

 

 

کلا جان و ییبو به فکر سلامت جسمی فناشون نیستن... نمیگن ملت یهو سکته بزنن از حجم این همه شوک... من داشتم با کلی خستگی لایو مراسمو میدیدم وقتی ییبو رو با استایل تماما مشکی و ماسک مشکیش نشون داد جوری از جام پریدم ک گوشی از دستم پرت شد افتاد...  هععععیییی
چقدر از تغیر یهویی استایل ییبو بهم اتک وارد شد... همچنان کامل ریکاور نشدم ازش... 
وای سر اون موتوره😂😂😂 احساس میکنم یه وات د هل خاصی تو چهرش بود ولی وقتی دید موتوره استارت میخوره و حرکت میکنه ذوق کرد... هعععی
بعد خودش اومده تو ویبوش نوشته چرا همه جا دارین در مورد کیوت بودن من حرف میزنین! خب کیوتی دیگه!!! 

حتیییی یک ذره هم بفکر نیسن،ولی خو تهش من هربلایی با این دوتا سرم بیاد مجبورشون میکنم خودشون هزینه های درمانمو بدن😂از خدا پنهون نیس از شما چ پنهون من اگ اون ییبوعه سرتا پا مشکیو یک دقیقه دیرتر دیده بودم قطعا الان زنده نبودم چون داشتم اب میخوردم یهو اینو دیدم فق جیغ زدم(میترسم کم کم خانوادم ب سلامت عقلیم شک کنن)

والا بخدا،این بچه هرکاری بکنه تهش واسه ما یک عدد ییبوعه گوگولی و‌کیوته^^

 

 

خانواده من خیلی وقته شک کردن... میدونی؟ آره...
ولی احساس میکنم اگه منو در حال جیغ زدن براش ببینن دیگه میفرستنم تیمارستان...
اوه... یه لحظه تصور کردم یکی از اعضای خانواده منو اون شبی که اون اجراش که با سیم آویزون بود و خیلی هایپ داشتو داشتم میدیدم میدید...
ساعت سه و نیم نصف شم... در حالی که از شدت هایپ لپ تاپ به انتهای تخت پرتاب شده بود، و من رو زانو هام وایستاد بودم... و در حالی که انگار داشتم تسخیر میشدم، به صورت سایلنت جیغ میکشیدم و صدایی که از گلوم خارج میشد مثل صدای اون دختره تو فیلم جنگیر شده بود...
کامل جزئیات دادم، که قشنگ بتونی تصور کنی که اگه یکی از اعضای خانواده منو در اون حالت میدید چرا میفرستادنم تیمارستان... البته قبلش احتمالا یه جنگیر میوردن بلکه فرجی شه... بعد تیمارستان... خلاصه ک... اره...

ووششش آره... 3 سالشه! 3!

عاح خدا یان دی منفجر شدم از خنده😂😂😂🤦قشنگ تونستم تصورش کنم،وای وای خدا خیلی بت رحم کرده،😂منم همینم الان تنها وقت ازادم شباس برا همین یواشکی زیرپتو سرزمین ارواح میبینم و اونجاست که از شدت کیوتی تانگ سان و خنگ بازیای اوسی کا فقط خفه جیغ میکشم هر لحظه هم نگرانم ک مامانم بیاد ببینه و اونوقته ک فاتحم خوندست.......

 

وااااااایییییی سرزمین ارواح دلم خواااااستتتت
حتی هنوز فی رو تموم نکردم😭😭😭
ولی جدا، احساس میکنم باید از الان دنبال ی بهونه که خانواده باور بکنن باشیم، محظ احتیاط، اگه روزی مورد رویت واقع شدیم😂

پاشین جمع کنین بریم😐اینجا دیگ جای ما نیست😭

اخه چرا، چراااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

به کدامین گناه؟ 😭🤧

مالنبسیاتذذذزلتیانجخغفقلجمذلبطیعهحچکماب(رد دادم قشنگ🤦🏻‍♀️)

اخه کی بهت گفته اینقد جذاب و کیوت باشی مستر وانگ؟!هوم؟! 🙂

من دیگه حرفی ندارم👀

😭😭😭😭😭 عر های بس فراوانی که زدیم سر عوض شدن استایلش تو این مراسم
ههععیییی

ای بوآ توی این مراسم دقیقا استایلی رو زده که تو دوست داشتی یان دییییی😘😘😘 یادم نمیره جان با من توی این مراسم چه کار کرد!!! یادم نمیره!!!! وای اصن نمیخوام یادم بیاد 😐 یان دی چقدر خوش گذشت باهم نشستیم دیدیم😄😍خییییییییلی بهم کیف داد خیلی خوش گذشت😍 ولی تو رو یادم نمیره وقتی رفتی ییبو رو با استایلش توی رد کارپت دیدی! ینی از شدت عر داشتی منفجر میشدی بگردم برات...بچم ...

خودمم یادم نمیره بعد اون مراسم چه به روزم اومد از دست جان...هعییی...خداروشکر احساساتم به سمت وینچنزو متمایل شد😐

به قصد کششششششت هر جفتشون اومدن...
ولی وقتی فهمیدم که دقیقا همون موقعی که اپ برا من قاط زده بود ییبو اومده رو رد کارپت خیلی کوفتم شد... وقتی فهمیدم که تمام این مدت میتونستیم راحت از یوتی ببینیم کوفت ترم شد... ولی عاره کلا لایو دیدن خیلی حال میده مخصوصا اگه استریم باشه ><
اون روز کلا به هر جففففتمون اتک زدن... من خسسسسته و کوفته نزدیک بود رو تخت خوابم ببره... ییبو رو ک نشون داد جوری مثل فنر پریدم بالا گوشی پرت شد از دستم... هععیی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به وبلاگ طرفداران Wang Yibo خوش اومدید ^^
امیدوارم از مطالب این وبلاگ لذت ببرید.
کپی مطالب " فقط " با ذکر منبع مجاز است
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan