اولین فنکلاب 王一博

[News] Wang Yibo برنده جایزه Hot Artist of the Year در مراسم 2020 Weibo Night

تبریک به ییبو برای برنده شدن جایزه Hot Artist of the Year | جذابترین آرتیست سال در مراسم Weibo Night.

کات فرش قرمز

 

Download 720P
حجم: 7.62 مگابایت
 

 

کات دریافت جایزه همراه با Z Tao

Download 360P
حجم: 16.6 مگابایت

Download 720P
حجم: 38 مگابایت

 

مجری: چه حیف که موتور سواری در المپیک نیست. آمادگیت برای المپیک زمستانه 2022 چطوره ییبو؟

ییبو: هنوز دارم روش کار میکنم

 

جز ییبو، شیائو جان، لی، تائو، لوهان و کریس(قلب EXO-L OT12 ئی من از شدت این همه خوشحالی ترک خورد) هم جایزه های زیادی گرفتند. تبریک به همگی ^^

سلام 💙💙💙

راستش جدیدا یه پیج پیدا کردم فققققط ییبو رو استن میکنه گفتم اگه خواستی نگا کنی برام خیلی جالب بود برا همین گفتم به بقیم بگم

💓💓💓💓💓

_ wang_yib00

هلو^^
جالب بود...
دوستان، برید پیجو فالو کنید اگه دوست دارید ><

هرچی ییبو میخواست خودشو کول نشون بده با اون موتوره گند زدن به هیکلش روی سن...😄😄

XD
he is cute... and he knows it... but he doesn't like it
but i dooooooooo

دقیقا این جمله ای که گفتی خودتی فقط he رو بکن she 😄

I'M NOT CUTE

YOU DAMN ARE!!!

I AIN'T
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به وبلاگ طرفداران Wang Yibo خوش اومدید ^^
امیدوارم از مطالب این وبلاگ لذت ببرید.
کپی مطالب " فقط " با ذکر منبع مجاز است
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan