اولین فنکلاب 王一博

[180629-Photoshoot] تصاویر Wang Yibo در مجله BAZAAR MEN

180629 فوتوشوت ییبو در مجله BAZAAR MEN

[برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگ روشون کلیک کنید]

مشاهد بقیه در ادامه مطلب ~

تصاویر جدید 210307

 

180704 Behind the scene UNIQ Yibo shooting for BAZAAR MEN

 

Download 720P
حجم: 17 مگابایت
 

میدونی حس چی بهم دست داد؟ ای کاش یه مادر بودم و یه پسر داشتم که برای پسرم میرفتم خواستگاری ای بوآ😍 

حس میکنم یه طور خاصی الان داری به صفحه لپ تاپت (یا گوشیت؟!) نگاه میکنی 😍😍😍 چشمای من که قلبیه😍😍😍 بیا به چشمای هم نگاه کنیم😍😍

همینطور ک منتظرم کل افم آپدیت شه... دارم دوباره با خودم این سوال رو تکرار میکنم... چرا کالاف تیر خودیش آزاد نیست؟ هم؟ چرا واقعا؟

😂😂😂😂😂😂😂😂

یاه یاه یاه 😂😂😂😂 فکر نمیکردم این جوابت باشه ایول

دیگه باید باهات به صورت چکشی برخورد کرد XD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به وبلاگ طرفداران Wang Yibo خوش اومدید ^^
امیدوارم از مطالب این وبلاگ لذت ببرید.
کپی مطالب " فقط " با ذکر منبع مجاز است
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan