اولین فنکلاب 王一博

[190326-Photoshoot] تصاویر Wang Yibo در مجله YOUNGCHIC

190326 فوتوشوت ییبو در مجله YOUNGCHIC

[برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگ روشون کلیک کنید]

مشاهد بقیه در ادامه مطلب ~

دانلود پک فوتوشوت حاوی 46 تصویر ==» کلیک

حجم 11 مگ

 

190329 UNIQ Wang Yibo x YOUNGCHIC photoshoot in Tokyo

 

 

Download 720P

مدت زمان: 1 دقیقه 35 ثانیه

حجم: 5.74 مگابایت
 

191205 UNIQ Wang Yibo x YOUNGCHIC

 

Download 720P

مدت زمان: 1 دقیقه 10 ثانیه

حجم: 13.8 مگابایت
 

ری ری :""""))))))

آنااااااا 😍😍😍

ری ریییییییییییییییییییی😭😭😭😭😭😭

ای جانم 😭😂

دلم برات خیلی تنگ شده بود :"((((💔

 

+ هولی شت.. قالب اینجا :") میخوام توش زندگی کنم :"))

عزیزمی منم همینطور><

واهای^^ خوشحالم خوشت اومده...
سبز 💚 به مناسبت بهار و رنگ مورد علاقه ییبو

so cool

He is the coolest 👌

بیا بغلت کنم :(

هق :"(

چ کم پیدا شدییییی TT

 

وایییی عالی شده اصنننن سجطنسمطمسمس تف

ای جان بیا بغلللل
آهنگ یا اجرای جدیدی ک از ییبو فعلا نیومده... البته ماشالله بچه هر روز ازش  آپدیت جدید میاد. آپدیتاشو تو چنل ییجان لند میذارم

😆 خوشششحالم

لهنتی این خخخخخخخخیلی قشنگه

این رنگ سبزش اون عکس اون بالا خدا این قالب وایی 😍😍😍💓💓💓💓💓

حس جنگل سحر آمیز میده 😶 هق

واااااااییییییییییی 😭😭😭 چ خوشحالم که قالب داره لایک میگیره!
مررررررسییییییی❤💚💚💚💚💚

من اینجورم ک از هرچیزی خوشم بیاد دوست دارم بخورمش(هعیی🤦)،الان حسم نسبت ب قالب اینجا همینههه هققق خعلی خوردنی و صافته،واهایی خدا،عاشق اون عکس بالایی شدمಥ_ಥخیلیییییی چلوندنیه،از وقتی اومدم تم جدیدو دیدم فقط زومم رو عکسه🤧🤧بقول اسراخانم حس جنگل اسرار امیز میده🤧

 

ای وای 😂 کیوت! اینو ک گفتی حسم نسبت به قالب وب مثل یه پاسیتل یا مارشملوی سبز رنگ شد
حقیییقتا خیلی خوشحالم که از قالب خوشت اومده >< فقط خواهشا نخوریشا😅😅😅 وگرنه تا آخر فصل دیگه قالب سبز ندارم 🙏😃

هوم،من احساس میکنم طعمشم باید ملس باشه😆

مطمئن باش اگه میتونستم همون اول میخوردمش😂😂🤦

 

 

 

 

😅😅😅
قالب وبلاگم ازت می‌ترسه

این مراسم جدیدرو دیدی ؟؟

توی این مراسم جدید که برگزارشد ژائولیینگ لباس بلند پوشیده بود بعد دوستم میگه ییبو زود رفت نشد خودی نشون بده ( مثل ژان که توی کل مراسم قبلی همش حواسش به دامن یانگزی بود که کسی نره روش بچه هیچی از مراسمش نفهمید ) بهش میگم اگه بودم بعید بود که بشینه دامن اونو جمع کنه همینکه پا نزاره روش خیلیه 

بچم مهربونه ها

ولی به فازش نمیخوره این رفتارا 😶😶😶 

من خودمم نمیتونم متصور بشم

 

آره خب😅
از لحاظ رفتار با یه خانوم اگه بخوایم بگیم نوع رفتار جان و ییبو متفاوته! نمیگم یکیشون بده و اون یکی خوب! نه اصلا اینطور نیست
همونطور که جان چند بار برای یانگزی خم شد که دامنشو جمع کنه ییبو هم چنین رفتارایی نشون داده. مثلا تو یه برنامه وقتی ییبو میخواست خم شه ی چیزی ک رو زمین افتاده بود رو برداره، چون کنارش چند تا دختر بودن ک دامن کوتاه پوشیده بودن، ییبو وقتی خم شد روشو اونور کرد که دخترا احساس معذب بودن نکنن. کلا هر جفتشون جنتلمنن >< و خب البته به وقتش کلی شوخی هم با دخترا میکنن. مثلا اون قسمت از برنامه one more try رو دیدی که نقش اول زن سریال Love Actually رو ک ییبو توش بازی کرده رو میارن؟ ییبو چون باهاش آشنایی داشته و راحت تره باهاش شوخی میکنه و اینا. یا تو برنامه های دیگه خیلی به بازیگرای خانومی که سنشون ازش بیشتر باشه کلا احترام میذاره. کلا همینه... 😅
ولی از رفتارش با همکارهای خانومش خوشم میاد... مثلا تو همین پشت صحنه های افسانه فی یه جا داشت موهای جائو لیینگ رو میبافت 😍 واهای خیلی کیوت بود
در کل ییبو نسبت به دخترایی ک نشناسه محتاطانه تر رفتار میکنه اما اگه بشناستشون خب حس راحتی بیشتری میکنه شوخ میشه
جان گه ولی ای جاااانم... 😍😍😍 کلا رو مود جنتلمن بودنه
هععییی... دلم باز مراسم خواست 😭😭😭

اجی همه چیزای مربوط ب داداشم اینجا هس 

داداش 😅👌

سلاام

خسته نباشی 💜💜💙💙💙

بوس به کلت 😁😁😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

هیچی دیگه همین

😘😘😘😘🍔🍔🍔🍔

 

سلام
آیگو😍😍😍
من فدای تو!
مرسی از حضورت 💚💞

واو اصن دیگه بعد کوکوباپ این مدل مو منو یاد بکهیون میندازه 😍😍 شبیهشه😍😍

😍😍😍 ییبو رو با این استایل تو موزیک ویدیوی کوکوباپ تصور کردم
هوووووولی شت دتس هات 

سلام رایانا چطوری نفس ؟ خوبی ؟

دلم واست تنگ شده بود 😭

 

سلام هیونگممممممم چطوری عزییییز دل؟
الهی منم دلم برات تنگ شده کجایی تو؟ 

یاسیناا 😢😍

بپرسم خوبی ؟ یا بپرسم خوبه ؟¡_¡

ای جان میاد میبینه کامنتا رو! ولی حالش خوبه><

فدااات ^.^

 الان تو اتاقمم 😊

😂

 

خداروشکر که حالش خوبه ☺

 

 

ای جانم ><
هر جا هستی سالم و سلامت باشی ^^

هیوووونگ هی ناپدید میشی نمیگی دل دونگ سنگت یه ذره شه؟ :(
از خودت بگو... چ خبر؟

سلام به ادمین عزیز 

من یک برای دختر ووآه زدم که این بغل هست 

من توش هر چیزی میزارم 

این اولین وب اونهاست به همین دلیل نیاز داره بیشتر تبلیغ کنم تا وبم یکم پخش بشه 

میشه تو یک پست تبلیغاتی وبم رو تبلیغ کنید 

اگه خواستید فالوم کنید . ولی لطفا حتما تبلیغم بکنید 

گروه ووآه اعضای بااستعدادی داره ولی خب هنوز شناخته نشده زیاد 

لطفا با تبلیغ بهم کمک کنید 

ممنون از شما 

سلام عزیزم
من پست تبلیغاتی نمیذارم اما پستی برای وبلاگ هایی مثل وبلاگ شما که فنکلاب جامعی برای یک گروه هستن دارم! بالای وبلاگم میتونید ببینیدش!
به اون پست، آدرس وبتون رو اضافه میکنم :)

تو هم همینطور عزیزدلم ^^

 

فدای دل گوگولیه دونگ سنگم بشم من 😘 ببخشید یه چند وقتی حالم خوب نبود اصلن...

از خودم کههه ، خوبم فعلن ☺

هیونگم...

سلام رایان😃امیدوارم منو یادت باشه

حالت چطوره؟خوووبی؟

عجیبه ولی دلم برات تنگ شده بود😅و الان خوشحالم ک دارم برات کامنت میزارم

با یاسین حرف میزنم ناخودآگاه یاد تو میفتم با اینکه زیاد نمیشناسمت😂

قالبتم خیلی گوگولی و جنگله🤗💜فایتینگ رایانااا

مبینااااا >< های
البته که یادمه!
ممنونم عزیزم من خوبم. خداروشکر
تو چطوری؟
آیگو... مرسی که یادی ازم کردی ><
^^ خوشحالم از قالب خوشت اومده
کوماوو ~
فایتینگ مبینا ><

خوشحالم یادته🥺💜

منم خوبم😍راستی من فک میکردم تو پشت کنکور موندی😐نمد چرا بعد از  یاسین پرسیدم،گفت دانشگاه میری خیلی خوشحال شدم،خیلی خیلی دیر شد ولی تبریک میگم،امیدوارم رشته موردعلاقت بوده باشه

کوماعوو*_*

آیگو🥺
عاخی آره عزیز من ادبیات انگلیسی میخونم... پشت کنکور نبودم ولی از رشته قبلیم که مهندسی کامپیوتر بود انصراف دادم
مرررررسی
همین آرزو رو برای تو هم دارم ^^

واییی منم زبان دوس دااارم،وای چقد خوب رایان😍خیلی خیلی خوشحال شدم،جدی میگم

ادبیات انگلیسی چطوره؟(میپرسم چون خودمم برا زبان میخونم😓🙄)

دیشب از یاسین اتفاقا پرسیدم ک رشته رایان چیه،نگفت لعنتی😂قدر هیونگت رو میدونم میدونی و میگم ک بیشترترم بدونی🥺💜

ممنونم🥺💜💜💜

>< تنکیو
همممم اگه به زبان علاقه داشته باشی و پیش زمینه تقریبا متوسط قبل از ورود ب رشته داشته باشی رشته آسون و قشنگیه... ولی خب باید با روش تدریس استادا و اینا هم کنار اومد
عه برا زبان میخونی؟ مترجمی دوست داری بری یا ادبیات؟
ای جانم عشقه هیونگم! 💞
هر سوالی در مورد رشته ادبیات داری ب خودم بگو عزیز><

اوه روش تدریس استادا؟ارع خب این راجبه همه رشته ها صدق میکنه فک کنم...

اره برا زبان میخونم^_^من خودم اولویتم برا قبولیه فرهنگیانه (بیشتر جهت شغل واینا ولی خب علاقه هم دارم بهش) مترجمی رو هم خیلییی دوس دارم

اری خیلییی عشق است*_*

چشم حتمااا

ببخشید تو وبت دارم راجبه رشته دانشگاهی حرف میزنم-_-

اره ><
اوهههه که اینطور! پس واسه تدریس میخوای بری این رشته... ینی میشه رشته آموزش زبان، نه مترجمی و ادبیات
بسییییی آرزوی موفقیت دارم برات >< فاییییتینگ
کامانننننن... اشکالی نداره که! 

اره اموزش زبان ولی یو نو؟😭مترجمی هم دوست دارم کیتبتبتقح(حالاتو یجا خوب قبول شو مبینا😒😒😒)

ممنون،منم برات موفقتو ارزو میکنم^_^

من از تو خجالت میکشم رایان😐😐اینقد سوال دارم ازت ک میترسم فک کنی چقد پرروعم😐بعد میترسم شخصی هم باشن ک دیگ هِچ😬🤦‍♀️

ای جان... ایشالله یه جای خوب و رشته مورد علاقه تو میاری><
عزیز اگه دوست داری و میبینی راحت تری میخوای تلگرام آیدی بدم اونجا بحرفیم؟ 

ممنون رایان شه،تو خیلی خوبی🥺

عاام راستش من تلم رو خیلی وقته دیلیت اکانت کردم،با این وجود اینستا دارم(ک اونم حذفه) ولی گاهی با گوگل سر میزنم ک ریکوست هم دادم بهت خیلی وقته😓🙄از هایلایت یاسین ک تگت کرده بود پیدات کردم(وای من خیلی دیگ پررو شدم،شرمنده واقعا)اصا اگ نمیخوای مشکلی نیستااا،هر طور خودت راحتی،من فقط میخواستم راجبه میانگین درصد عمومی و تخصصی و دانشگاه و روش مطالعت بدونم،راجبه اینجور چیزا(😐ک اینام شخصین حس میکنم)

*آب شدم دیگه*

آیگو... خوبی از خودته عزیز
عه... رفتم الان چک کردم ریکوئستا رو
پررو چرا😅 تو اینستا بیا حرف میزنیم البته اگه میبینی سختته بیای اینستا و الان حذفه که همینجا جواب بدم

اااااا سلام هیونگ خوبی؟؟؟؟ چه خبرا چیکار میکنی؟؟؟ چه عجب دیدمت!! اصن محو شده بودی از همه جا D:

و به ببببهههه میبینم که دارین پشت سر من میحرفین(یان دی و مبینا) همینجوری ادامه بدین هیونگتون خر کیف و خر ذوق می باشد :))))

قربون هرجفتتون خودتون عشق ترین😍😍😍😍 

😄 

ب یاسین:یاسین رایان ب من میگ عزیز😐💔چیکار کنم؟

همونجا بهت پیام میدم😅(اگ یادم نرفت🤦‍♀️)

و اینکه خیلی ممنون رایان شه💜

اوه گاد 😂😂😂
اوکی عزیز ><
کاری نکردم ک... خواهش میشه ^^

سلام یاسینا خوبی فدات ؟

آره محو بودم یه جورایی ... 😶

😊

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به وبلاگ طرفداران Wang Yibo خوش اومدید ^^
امیدوارم از مطالب این وبلاگ لذت ببرید.
کپی مطالب " فقط " با ذکر منبع مجاز است
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan