اولین فنکلاب 王一博

[Gallery] تصاویر Wang Yibo در Tiffany & Co Event 2018

 تصاویر و شات هایی زیبا از ییبو در Tiffany & Co Event

118 شات از مراسم + آپدیت آفیشال ==» کلیک

حجم 46 مگ

 

کپی "فقط" با ذکر منبع

این ترکیب رنگ مو ... وای وای💘

ییبو نکن این کارو💘

یان دی تو اینا رو میدیدی چی میشدی؟من خرذوق گشتم تو چی شدی خدا عالمه 💀

با این عکسا من زار میزدم... و بوسه های فراوان به صفحه لپ تاپم!

منم یه بار جو گرفتم رفتم موهامو آبی کردم اولش خوب بودا یه ۵ بار رفتم حموم از آبی به زردِ.....امم تغیر رنگ داد 

ولی من هنوزم راضیم 😁😁

آیگو 😁😁😁 
خیلی دلم میخواد موهامو ترکیب آبی بنفش کهکشانی رنگ کنم... اما چون میدونم رنگش میره سمش نمیرم :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به وبلاگ طرفداران Wang Yibo خوش اومدید ^^
امیدوارم از مطالب این وبلاگ لذت ببرید.
کپی مطالب " فقط " با ذکر منبع مجاز است
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan