اولین فنکلاب 王一博

[Gallery] تصاویر Wang Yibo در Head & Shoulders Event 2021

 تصاویر و شات هایی زیبا از ییبو در Head & Shoulders Event

113 شات از مراسم + آپدیت آفیشال ==» کلیک

حجم 38 مگ

 

کپی "فقط" با ذکر منبع

همین شات ها بود که هی اسکرین گرفته بودی و من رو برای لحظه ای اغفال کردی مگه نه؟

یس یس همون موقع داشتم پکا رو برای وب اماده میکردم 😂😂😂

سلام رایان شه😍

خستههه نباشی جیگر😇💜

اهع اهع... (در حال گریه)
خسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسستم مبینا شی! خیلی خسته ام!
از صبح که پا شدم برا امتحان یکی از درسای تخصصیم میخوندم که خیلی سخت بود کلی هم قبل از امتحان مالتی تسکینگ میکردم هی آپدیتای ییبو رو باید چک میکردم میذاشتم چنل (امروز چون کنسرت کمپانی یوهوآ بود روز شلوغی بود) ... بعدشم که از 3و نیم تا 4 و نیم امتحان دادم... خسته و کوفته ولی با کلی ذوق چون ییبو اجرا داشت دوباره اومدم سر آپدیتاش... بعدشم که اجراش زد زخمیم کرد بسکه خوب بود کلی جیغ کشیدم سرش تارای صوتیم الان میسوزن... ولی در کل...... اعععهههههههه (صدای عر زدن من در حال گریه) اینقدر ذوق داشتم که اشک میریختم و اجراشو میدیدمممم (وضعیت من هر بار ک ییبو اجرا داره اینطوریه... فقط حالمو تصور کن) الانم به جای اینکه بشینم برای امتحان فردام بخونم اومدم اجراشو برا وب آپلود کنم.... هعیییی
چ طولانی شد جوابم
آیگو
تو خوبی؟

گریه نکن🥺🥺🥺🥺

امیدوارم امتحانتو خوب داده باشی🥺💜

انقد همه چیو با هم انجام نده،کلی وقت هست واسه گذاشتن آپدیتا،فدای سرت یموقع دیر گذاشتی اصا،خودت و سلامتیت مهمتره رایان شه

دیگ اجرا زخمیتم کرد ک😂بدتر شد

امیدوارم خونده باشی امتحان امروزتو🥺و خوب میدی ایشالله،این امتحاناتتم تموم شدنی نیستن😑😑اه من خسته شدم بجات

کنچانا

منم خوبم،تابستون حوصله سربرمو با سریال و کیدراما و بازی کردن با بچه ی داییم میگذرونم😩رایان بعده کنکور حس بی هدفی دارم😐😂خیلی دوس داشتم موسیقی یاد بگیرم ولی شرایطشو ندارم متاسفانه،دیگ همین دیگ😂

آیگو اخرین امتحانم هم امروز دادم تمووووم شددددد فاینالی
"همه چیو باهم انجام نده"... عامممم🙄😅 نمیشه ک... الانم باید برم آپدیتا دی دی آپ بذارم 😍 خوبه... خوش میگذره.... از اینکه بخشی از روزم متعلق به ییبوئه حس خوبی میگیرم! بهم انرژی میده.... بعضی روزا هم ک با کارای دیگه قاتی میشه پدرمو در میاره 😶
سریال و کیدراما دوست! 😍 بچه ندوست :/ ولی have fun
من اصلا حس "بعد کنکور" رو تجربه نکردم.... ینی همه میگفتن روز بعد از کنکور تا 2 ظهر خوابیم من 7:30 صبح تو مترو بودم داشتم میرفتم دوره بازی سازی 😅
آیگو عیبی نداره کلی کارای دیگه میتونی انجام بدی!
از تابستون قبل دانشگاه بسی استفاده کن... البته کرونا هم هست هیچ جا نمیشه رفت اما تلاش کن ازش لذت ببری><
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به وبلاگ طرفداران Wang Yibo خوش اومدید ^^
امیدوارم از مطالب این وبلاگ لذت ببرید.
کپی مطالب " فقط " با ذکر منبع مجاز است
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan